مصطفی احمدی ‌روشن فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نفت از دانشگاه شریف در حادثه انفجار صبح امروز شهید شد.

فردی که در عملیات تروریستی صبح امروز به شهادت رسیده مصطفی احمدی‌روشن فارغ‌التحصیل رشته صنعت نفت از دانشگاه شریف بوده است. وی متولد سال ۱۳۵۸ بوده است.

ساعت ۸:۳۰ صبح امروز یک ‌موتورسیکلت با چسباندن یک بمب مغناطیسی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ در خیابان سیدخندان ابتدای خیابان گل نبی این خودرو را منفجر کرد.

‌این خودرو سه سرنشین داشته که یک نفر از آنها به اسم مصطفی احمدی روشن کشته شده و دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با فارس از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان ایرانمهر و بیمارستان رسالت خبرداد.

سرنخ‌های جدید از ترور شهید احمدی روشن به دست آمده و در دست بررسی است و دوربین‌ها تصاویر موتورسواران عامل ترور را ضبط کرده‌اند.

خبرگزاری های فارس و مهر گزارش دادند :ساعت 8:30 صبح امروز یک دستگاه پژو 405 با دو سرنشین که هویت یکی از آنها مشخص شده و با نام مصطفی احمدی روشن می‌باشد، در خیابان گل نبی به سمت خیابان کتابی در حرکت بوده که یک دستگاه موتور سیلکیت نزدیک این خوردو شده و دو ماده انفجاری به داخل خودرو پرتاب می‌کنند که موجب انفجار داخل خودرو می‌شود.

با توجه به وقوع این انفجار در داخل خودرو مصطفی احمدی روشن کشته شده و راننده مصدوم می شود که در حال حاضر در یکی از بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری است.

دوربین های برخی اماکن نزدیک به انفجار تصاویر موتور سوار و ترک وی را ضبط کرده اند که در اختیار مقامات مسئول قرار گرفته و در حال بررسی است.

در حال حاضر جسد مصطفی احمدی روشن داخل خودرو بوده و به دلیل جراحات و نیز شدت انفجار، قابل انتقال به خارج از ماشین نیست.

پس از انجام اقدامات لازم خودروی احمدی روشن توسط جرثقیل از محل حادثه منتقل شد و راننده وی نیز برای مداوا در بخش سی سی یو یکی از بیمارستانهای تهران  بستری شد.

این ترور در سالروز ترور شهید علی محمدی از اساتید دانشگاه و نخبگان کشور صورت می گیرد و این نشان از برنامه ریزی دشمنان و دست نشانده های آنان برای مقابله با پیشرفت ایران دارد.

 

 

 

 

 

196 thoughts on “عملیات تروریستی در تهران / مصطفی احمدی ‌روشن شهید ودونفر زخمی شدند+عکس”
  1. من به شخصه تو اونجا که در حد توانم باشه راه اونارو ادامه میدم

  2. به نام خدا
    بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود امام خمینی
    کور خونده آمریکا و اسرائیل فکر کرده با این کشتن ها می تونه جلو پیشرفت ایران رو بگیره وللی زهی خیال باطل ! تو بمیری ما را خدا تنها نمی گذاره . و علی الله فلیتوکل المومنین.
    دکتر احمدی روشن شهادت شما مبارک. دعا کن تا نصیب ما هم بشود.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  3. خونریزی و کشتار نتیجه سیاست هسته ای جمهوری اسلامی است. اولین قربانیان این سیاست وابستگان و خدمتگزاران رژیم بوده اند. تنها راه خاتمه دادن به این فجایع و ایجاد امنیت و آسایش در جامعه سرنگونی رژیم کثیف و نکبت بار اسلامی است.

  4. خداوند متعال به خانواده این عزیز و شهید راه امام صبر عطا کند و روحش را شاد کند

  5. من پسر عموی راننده احمدی روشن هستم و نمیدونید دکتر ورضا چقدرباکمالات واخلاق خوبی داشتند وچه غمی تودل ما گذاشتن با عروجشان! ای کوردلان شما بیشک ایرانی نیستید انشالله که به بدترین دردها کرم بذاریدونمیرید. خدایا جلوی چشمونشون عزیزشون وتکه تکه کن تا جیگرشون آتیش بگیره که کمر خودتونو شکستید نه مارو

  6. یادتانگرامی وراهتان همچون اجداد میهن دوستتان پررهروباد….شهیدان رضاقشقائی ودکتراحمدی روشن

  7. اولین ئانشمند را که ترور کردند غافلکیر شدیم…برای بقیه چرا فکری نکردند؟اینا همه کار اکبر شاهه…کسی که قتلهای زنجیره ای راه انداخت

  8. پس وزارت اطلاعات چه غلطی میکنه ؟ احمقها فقط دارن تو سر هم میزنن و این دانشمندان مومن و متخصص یکی یکی پرپر میشن

  9. خیلی غمگ انگیز بود….واقعا برا دشمنامون تاسف میخورم ..

    دوست دارم خوابی رو که اون شب دیدم براتون تعریف کنم:

    شهید احمدی روشن رو در خواب دیدم که دارن با یه دستگاه مینیبوس زائرین رو از تهران به کربلا میبرند ….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    شک ندارم که جای این عزیزان خیلی خیلی عالی هست…

    به دشمنامون میگم :مرگ حق است مارو از مرگ نترسانید
    ممکن بود با هر اتفاقی ایشون از دنیا میرفتن …اما چه مرگی با عزت تر از شهادت ….

    ولی شما احمقا با این کارتون ننگ ونفرت رو برا خودتون به دست اوردین …..راست میگین خودتونو معرفی کنید ای بزدل ها….

  10. اي شهيد قسم به اسم ازادي به لحظه اي كه جان دادي قسم به فرياد اخر به اشك لرزان مادر كه تا اخرين نفس راهت راادامه خواهيم داد./ برادر شهيد روحت شاد/ مبارزه همچنان باقيست وكربلا همچنان جاري…. اللهم الرزقنا شهادت في ركاب المهدي

  11. کثیف ترین فرد روی زمین اوباماو جمعیت اسراییل خبث و بی بوته می باشد که انجام چنین کار های را سر لوحه افکارشان است و از همه زشت تر افراد کننده کار می باشد که گول این افراد خبیث وکثیف می خورند .

  12. سلام بر تمامی کسانی که جونشونو فدای ارمانهای اسلامی میکنن بخصوص شهید روشن و بقیه دانشمندای ایران ما.روحش شاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *