19 نماینده فعلی مجلس هشتم از سوی هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند.
خبرگزاری فارس: اسامی 19 نماینده ردصلاحیت شده مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، 11 روز پس از اتمام ثبت‌نام کاندیداهای شرکت در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی که 12 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تائید صلاحیت تنها 747 نفر از 1066 داوطلب استان تهران که کاندیدا شده‌ بودند، خبر داد.

به گفته وی، بیش از 70 درصد داوطلبین تهرانی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم تائید صلاحیت شده‌اند.

‌خبرهای غیررسمی ‌حاکی از آن است که صلاحیت حدود 50 نفر از نمایندگان فعلی مجلس برای کاندیداتوری دوره بعد مجلس رد شده است.

اسامی 19 تن از نمایندگانی که گفته می‌شود صلاحیتشان از سوی هیئت‌های اجرایی انتخابات احراز نشده است، به شرح ذیل است:

– ‌نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه
– ‌علی عباسپور نماینده تهران
– ‌حمیدرضا کاتوزیان نماینده تهران
– ‌سلیمان جعفرزاده نماینده ماکو
– ‌قدرت‌الله علیخانی نماینده قزوین
– علی مطهری نماینده تهران
– سیدکاظم دلخوش دلخوش نماینده صومعه‌سرا
– داریوش قنبری نماینده ایلام
– مصطفی مطورزاده نماینده خرمشهر
– مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب
– رضا علیزاده نماینده ورزقان
– فاطمه آجرلو نماینده کرج
– غلامحسین مسعودی‌ریحان نماینده اهر و هریس
– محمد محمدی نماینده سلسله دلفان
– داوود محمدجانی نماینده آباده
– سیدناصر موسوی نماینده رامهرمز
– پیمان فروزش نماینده زاهدان
– مجید نصیرپور نماینده سراب
– علی زنجانی نماینده نقده و اشنویه

حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده که هنگام ثبت نام از رحیم‌مشایی به عنوان یک آزاداندیش یاد کرد و گفته بود حامی دولت است نیز ‌رد صلاحیت شده است.

از میان اصلاح‌طلبانی که کاندیدای انتخابات مجلس نهم ‌شده‌اند، الهه راستگو، سیدحسین هاشمی نماینده میانه، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان و محمدرضا تابش نماینده یزد تائید صلاحیت شده‌اند.

حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری نیز ازجمله افرادی است که تایید صلاحیت شده است.

طبق قانون نمایندگانی که ‌صلاحیت آنها از سوی هیئت‌های اجرایی رد شده و یا احراز نشده است، ۴ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیأت‌های نظارت اعلام کنند. همچنین اگر داوطلبان باز هم رد صلاحیت شوند، یک هفته دیگر نیز فرصت دارند ‌به شورای نگهبان اعتراض کنند.

تاکنون لیست اسامی نمایندگان ردصلاحیت شده از سوی هیچ مقام ذیربطی ‌رسماً اعلام نشده است.

191 thoughts on “اسامی 19 نماینده ردصلاحیت شده مجلس هشتم”
  1. راي ما به سيد ناصر موسوي نماينده شجاع ودلسوز

  2. كسي كه به اقاي سيد ناصر موسوي فحش ميدهد اولا فحشها براي خودش جون سيد ناصر كار شخصي براي كسي انجام نميدهد به سيد بزركوار بت ميكويند كسي كه به سيد بت ميكويد بدان كه اقاي موسوي بت شكن هست و انشاا… اين دوره هم با تمام قدرت به مجلس ميرود و به كوري جشم دشمناش

  3. من از مسولين اين سايت ميخواهم كه اين افراد بى اصالت و بى دينى كه فحاشى و ناسزا و تهمت در مورد بعضى از عزيزان سخن ياوه ميگويند را چاپ و تاييد نكند .چون اگر آقايون راست ميگويند در مورد برنامه هاى كارى و اهداف كانديداشون مطلبى بنويسند . هر چند كه با اين موضع گيريها و تهمت زدنها و شايعه پراكنيها مشخص است كه شم از كدام كانديداها حمايت ميكنيد.به خدا اين را دوستانه ميگويم كه جد سيد خيلى تند است و حقش ميزنه.، من گفته باشم. در ضمن چاه كن خودش هميشه ته چاهه . چرا كه آقايون اكثراً در مورد رد صلاحيت سيد شايع پراكنى ميكردند و هنوز هم ميكنند. ولى شما ديدىد كه صلاحيت خودشون رد شد. بابا درود به هواداران مهندس محمدرضا بهمنى كه با وجود چند دوره رقابت با سيد شرف و انسانيت خود را حفظ كرده اند. در ضمن شما يك سرى هم به شهردارى رامهرمز بزنيد و آمار بدهى و كسرى شهردار قبل را ملاحظه كنيد.

  4. نگرانی زمانی است که آدمها خودشان را به خواب زده باشند و با هیچ بوقی بیدار نخواهند شد ناصر جونتون و همه نوکراش خودشون را به خواب زدند. اولا کارتون ساخته است و تموم ثانیا آدمهایی مثل شما که دستبوس و نوکر هستین دارای کدام منش آزاد اندیشی هستین که بخواهید در مورد سرنوشت مردم حرف بزنید.

    درود بر همه نامزدهای ولایتمدار و رهرو خون شهیدان و ننگ بر سید ناصر موسوی که نه ولایتمدار است و نه خون شهید را می شناسد.

  5. سلام
    بعضی از دوستان آقای موسوی را شجاع ودلسوز میداند، من هم قبول دارد که ایشان شجاع ودلسوز هستن ، ولی نه برای رامهرمز بلکه برای منافع شخصی خودش، در ضمن دوره بت و بت شکنی گذشته است، در پیشگاه خداوند عملکرد انسانها ملاک میباشد نه تندی یا شیرینی جد کسی، از دوستان عزیز خواهش میکنم به کسی توهین نکنند و فقط نظر خود را بنویسند،

  6. با سلام به دوستان رامهرمزی
    واقعا” شان و مرتبت ما رامهرمزیها این است؟
    اگر این است نوش جان .
    ولی گمانم بیشتر از این است.
    زمانی در همین شهر انسانهایی فقط برای خدمت می آمدند و با گلیم آمدند و با حصیر رفتند
    اما چه کنیم که اگر حرفهایی که زده می شود راست باشد؟
    اگر راست باشد چه کنیم؟
    بر صورتمان نزنیم؟
    نهیب بر خودمان نزنیم چرا نشستیم که کار بدینجا بکشد؟

  7. ننگ بر خود خود فروخته ات .كثيف لاابالى تو اگر ناموس دارى كه اينطور حرف نميزدى. فعلاً تشريف ببريد صلاحيتتون رو بگيريد بعد بيا اينجا فحاشى و تهمت بزن . تازه اين هم صلاحيتتون رو گرفتيد واى به حال شمس الله بهمنى و محمديان كه هوادارانى همچون شما دارند. شما كه گفتيد نماينده باغملكى نميخواهيم ، بابا به خدا باغملك مال همين خوزستانه ولى حالا چى شده كه رفتيد از كهگلويه و بوير احمد آقاى شمس الله بهمنى رو اورديد؟ البته امسال شماهاست كه دشمنان بي غرض هستيد .چون چشم نداريد خدمات آقاى موسوى رو ببينيد.در ضمن اين را هم بايد بگويم كه من تا بحال مردى به پاكدامنى سيد نديدم. اگر دفعه بعد بيايي و بخواهى فحاشى كنى بعد رگبار جوابهايي را كه سزاوارته رو از كاربرها ميبينى.برو اى مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست ،،،،،، عرض ما ميبرى و زحمت ما ميدارئ. 

  8. درود بر سيد ناصر موسوى همينقدر كه رامشير را شهرستان كرد و بيمارستان اورد و اب و گاز به روستاهامون داده براى ما كافيه.هر چند كمبود هست ولى تا سيد رو داريم غمى نداريم. فحاشى به اولاد رسول الله تاوان دارد كه انشاالله ١٣ اسفند اونو ميبينى.ولك شما كوريد اگر كور نبودى خوب همين جاده اى رو كه با دنده ٥ ميگازونى رو ميديدى. سيد آخرش اين مسئوليتش يه روزى تموم ميشه بعد ميفهمى كه سيد كى بود و چه كار كرد.

  9. سيد ناصر موسوى پر تلاشترين و پيگيرترين و شجاعترين نماينده تمامى ادوار مجلس تا بحال بوده و هست . من كه از بهبهان هستم و در اينجا زندگى ميكنم آرزوى نماينده اى مثل سيد ناصر رو داريم. به خدا قدر سيد و زحمات سيد رو بدونيد . من كه پدرم بهبهانيه ولى مادرم رامهرمزيه به خاطر سيد و دينى كه بر گردن مردم زادگاه مادريم داره رأى خودم رو به سيد ميدهم و تا جايى هم كه جون دارم براى آقا سيد تبليغ ميكنم هر چند كه سيد احتياج به تبليغ نداره. به اميد پيروزى حاج سيد ناصر موسوى.

  10. رأى اكثريت مردم قدر شناس رامهرمز و رامشير به حاج سيد ناصر موسوى است.درود بر سيد (يا امامزاده سيد محمد (ع) ) .

  11. حاج سید ناصر موسوىحاج سید ناصر موسوىحاج سید ناصر موسوىحاج سید ناصر موسوىحاج سید ناصر موسوىحاج سید ناصر موسوىحاج سید ناصر موسوىحاج سید ناصر موسوىحاج سید ناصر موسوىحاج سید ناصر موسوىvحاج سید ناصر موسوىvحاج سید ناصر موسوى

  12. حاج سید ناصر موسوى
    حاج سید ناصر موسوى
    حاج سید ناصر موسوى

  13. درود بر اقبال مالكى و على و عبدالحسين محمديان و مهران محمديان از مربچه كه با وجود حضور آقاى محمديان كه خود بچه مربچه است به حمايت از سيد ناصر موسوى بلند شدند. اين وُلا نه اون وُلايه. گل ياس ، گل نرگس ،،،،،،،، موسوى لايق مجلس.يا ابوالفضل العباس 

  14. رأی ما به برادر عزیز وپر تلاش و حامی محرومان و ولایت مدار و نماینده مردمی حاج سید ناصر موسوی است من از دهستان مربچه هستم . اقای اقبال محمدیان بچه این دهستان است و ما ایشون و پسر عموها ی ایشون رو بهتر از هر کسی میشناسیم.، به خدا قسم خون مردم این منطقه رو به لبشون رسوندند. همین اقای محمدیان را آقای موسوی اوردش و شهردارش کرد ، دیدید که حتی به سید هم رحم نکردند . تو رو خدا به هر کسی میخواهید رأی بدید رأی بدید ولی به ان ادم حریص و طمعخوار رأی ندهید. اکثر زمینهای رامهرمز رو به نام اقای محمود و محمد محمدیان پسر عموهای خود کرده بود. حالا هم که به خاطر اختلاص در شهرداری و بدهی شهرداری و حمایت از طرف جبهه انحرافی هست که صلاحیتش رو رد کردند. از ما گفتن بود دوستان غزیز

  15. بارکلا به اقای امین از مربچه واقعاً زدی به خال . من هم با نظر شما موافقم. سید مار در آستین خود پرورانید که بعد دامن گیر خودش شد . چرا بعد از اینکه با سید اختلاف پیدا کرد دیگه نتونست کاری برای شهر انجام بده.هر که نمک بخورد و نمکدان بشکند باید تاوان پس بدهد . امثال محمدیانها زیاد هستند که سید دستشون رو گرفت و خیانت کردند. نمونه بارزش آقای اکبر نریمانی است که با ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ میلیون بدهی از رامهرمز بیرون رفت و اگر سید نبود خدا میدونه الان کجا بود . خدا کریم و رحیم است . انشاءالله که نمک سید هم ینها رو رو سیاه میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *