19 نماینده فعلی مجلس هشتم از سوی هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند.
خبرگزاری فارس: اسامی 19 نماینده ردصلاحیت شده مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، 11 روز پس از اتمام ثبت‌نام کاندیداهای شرکت در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی که 12 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تائید صلاحیت تنها 747 نفر از 1066 داوطلب استان تهران که کاندیدا شده‌ بودند، خبر داد.

به گفته وی، بیش از 70 درصد داوطلبین تهرانی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم تائید صلاحیت شده‌اند.

‌خبرهای غیررسمی ‌حاکی از آن است که صلاحیت حدود 50 نفر از نمایندگان فعلی مجلس برای کاندیداتوری دوره بعد مجلس رد شده است.

اسامی 19 تن از نمایندگانی که گفته می‌شود صلاحیتشان از سوی هیئت‌های اجرایی انتخابات احراز نشده است، به شرح ذیل است:

– ‌نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه
– ‌علی عباسپور نماینده تهران
– ‌حمیدرضا کاتوزیان نماینده تهران
– ‌سلیمان جعفرزاده نماینده ماکو
– ‌قدرت‌الله علیخانی نماینده قزوین
– علی مطهری نماینده تهران
– سیدکاظم دلخوش دلخوش نماینده صومعه‌سرا
– داریوش قنبری نماینده ایلام
– مصطفی مطورزاده نماینده خرمشهر
– مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب
– رضا علیزاده نماینده ورزقان
– فاطمه آجرلو نماینده کرج
– غلامحسین مسعودی‌ریحان نماینده اهر و هریس
– محمد محمدی نماینده سلسله دلفان
– داوود محمدجانی نماینده آباده
– سیدناصر موسوی نماینده رامهرمز
– پیمان فروزش نماینده زاهدان
– مجید نصیرپور نماینده سراب
– علی زنجانی نماینده نقده و اشنویه

حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده که هنگام ثبت نام از رحیم‌مشایی به عنوان یک آزاداندیش یاد کرد و گفته بود حامی دولت است نیز ‌رد صلاحیت شده است.

از میان اصلاح‌طلبانی که کاندیدای انتخابات مجلس نهم ‌شده‌اند، الهه راستگو، سیدحسین هاشمی نماینده میانه، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان و محمدرضا تابش نماینده یزد تائید صلاحیت شده‌اند.

حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری نیز ازجمله افرادی است که تایید صلاحیت شده است.

طبق قانون نمایندگانی که ‌صلاحیت آنها از سوی هیئت‌های اجرایی رد شده و یا احراز نشده است، ۴ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیأت‌های نظارت اعلام کنند. همچنین اگر داوطلبان باز هم رد صلاحیت شوند، یک هفته دیگر نیز فرصت دارند ‌به شورای نگهبان اعتراض کنند.

تاکنون لیست اسامی نمایندگان ردصلاحیت شده از سوی هیچ مقام ذیربطی ‌رسماً اعلام نشده است.

191 thoughts on “اسامی 19 نماینده ردصلاحیت شده مجلس هشتم”
  1. کسانی که نماینده کشورشهدارا به عهده میگیرند باید ولایتی باشند

  2. با سلام خدمت شهروندهای عزیز رومزی. دوستان بهتره خوب چشمامون رو باز کنیم وعملکرد اقای موسوی رو زیر نظر بگیریم .۱ـ تکمیل و راه اندازی جاده رامهرمز به اهواز ۲ـآسفالت و جاده سازی بیش از ۹۰٪روستاهای رامهرمز۳ـاحداث بیش از ۸۰٪خانه بهداشت روستاهای رامهرمز وا رامشیر۴ـتخریب تمامی مدارس فرسوده شهرستانهای رامهرمز و رامشیر و نوسازی تمامی مدارس این دو شهرستان۵ـساخت وراه اندازی سد آبی جره واقع در بالا دست رودزرد۶ـ سد تنظیمی زیرزرد۷ـسد ابی و خاکی رامشیر۷ـساخت وا راه اندازی دانشگاه ازاد با ظرفیت بیش از ۴۰۰۰ دانشجو که قبلاً در منزلی به مساحت ۲۵۰ متر بوده است۸ـ ایجاد و راه اندازی دانشگاه پیام نور۹ـساخت بیمارستان رامشیر ۱۰ ادامه ساخت بیمارستان رامهرمز۱۱ـ طرح بزرگ زیتون با تکنولوژی پیشرفته در منطقه دیمه رامهرمز۱۲ پرورش نسل جدید اهو در منطقه دیمه رامهرمز۱۳ـتخصیص اعتبار و اهداث پارک کوهستانی در رامهرمز۱۴ـ گازرسانی بیش از ۸۰٪ روستاهای رامهرمز و رامشیر۱۵ـ احداث باند دوم جاده رامهرمز به بهبهان۱۶ـاحداث باند دوم جاده رامشیر به ماهشهر۱۷ ابرسانی بیش از ۸۰٪ روستاهای رامهرمز و رامشیر۱۸ـ ایجاد دکلهای مخابراتی موبایل ۱۹ـ عریض نمودن واسفالت گردنه های رامهرمز به رودزرد۲۰ـتکمیل پروژه برق رسانی تمامی روستاهای رامهرمز و رامشیر.؛و بیش از دهها موارد دیگر . ایا چنین نماینده ای را نباید حمایت کرد که در این سه دوره ۲ بار به خاطر فعالیت بیش از اندازه و درگیری با مسئولین به خاطر حق و حقوق شهروندان رامهرمزی و رامشیری مورد عمل جراحی قلب قرارگرفته است. دوستان عزیز تمامی کاندیداهای رامهرمز و رامشیری دارای احترام شخصیت هستند، ولی نماینده سید ناصر موسوی را باید از انها جدا کرد ، چرا که هم مردم رامهرمز و رامشیر به این امر واقف هستند و هم تمام مردم شهرستانهای اطراف رامهرمز و رامشیر این را قبول دارند . پس دوستان دست در دست هم دهیم وباز هم از این مرد زحمتکش و دلسوز و مردمی حمایت کنیم و ایشان را به عنوان یک وکیل قاطع دلیر ، شجاع، نترس،و سخنوری با اعتماد و با ایمان به مجلس بفرستیم.

  3. با سلام خدمت دوست عزیز- اولادر پاسخ به دیدگاه جنابعالی 1- ابتدای امر برای ساخت جاده آقای س – ن پیمانکاری را با مشارکت آقای سید ناصر موسوی بطور مساوی انجام داده که بعد مشخص شد که شرکت رتبه لازمه را ندارد و کار به رقیب وی آقای م – م واگذار شد . طرح مربوطه نیز عمرانی و سراسری بوده – مورد های 2و3و4و5و6و7و8و14 هم جزء همان طرحها می باشد و نماینده دخالتی نداشته است . مورد 10 ساختمان نیمه کار بیمارستان حداقل بمدت 10 سال است که همین شکل را دارد و و تکمیل و مورد بهره برداری نیز نشده شاید تا 10 سال دیگه راه اندازی بشه مورد 11 و 12 جزء طرحهای کشوری می باشد و با مشارکت بانک کشاورزی بوده و نماینده محترم نیز نقشی ندارد مورد 15 باند دوم توسط آقای س- ن که شریک آقای موسوی است در حال اجرا بوده که هم اکنون منزل وی مرکز ستاد آقای موسوی است 17 اگر آب رسانی مثل شهر رامهرمز باشد که در هر مکان یک منبع آب گذاشته باز دستش درد نکنه 18 موبوط به شرکت مخابرا تبوده برای نفع بیشتر در ارتباط با موبایل نمی دانم آقای موسوی چه نقشی را ایفا کرده آما در خصوص احداث پارک کوهستان که با همت آقای اقبال محمدیان که رقیب وی در انتخابات بوده این پروژه کلید خورد و نیز به اتمام رسده و به بنظر من اگر آقای محمدیان هم شهردار نبود شکل ظاهری شهر رامهرمز هم مثل گذشته بود و هیچ تغیری در سطح شهر رخ نمی داد . حالا آقای موسوی چه کاری برای منفعت شهر رامهرمز انجام داده مثلا احداث یک کارخانه در شهر رامهرمز که جوانان آن را مشغول به کار کند . یا …… ولی اگر جایی منفعت ایشان باشد بدو بدو می آید – ایشان فقط برای اطرافیان خود خوب بوده که همه را به یک نوایی رسانده و به فکر شهر رامهرمز هم نیست و نخواهد بود

  4. ما مردم رامهرمز از کلیه خدمات بی نظیر و بی سابقه ای که توسط نماینده شجاع و دلیر شهرمان آقای سید ناصر موسوی انجام شده کمال تشکر و قدر دانی را داریم.
    با سلام خدمت شهروندهای عزیز رومزی. دوستان بهتره خوب چشمامون رو باز کنیم وعملکرد اقای موسوی رو زیر نظر بگیریم .۱ـ تکمیل و راه اندازی جاده رامهرمز به اهواز ۲ـآسفالت و جاده سازی بیش از ۹۰٪روستاهای رامهرمز۳ـاحداث بیش از ۸۰٪خانه بهداشت روستاهای رامهرمز وا رامشیر۴ـتخریب تمامی مدارس فرسوده شهرستانهای رامهرمز و رامشیر و نوسازی تمامی مدارس این دو شهرستان۵ـساخت وراه اندازی سد آبی جره واقع در بالا دست رودزرد۶ـ سد تنظیمی زیرزرد۷ـسد ابی و خاکی رامشیر۷ـساخت وا راه اندازی دانشگاه ازاد با ظرفیت بیش از ۴۰۰۰ دانشجو که قبلاً در منزلی به مساحت ۲۵۰ متر بوده است۸ـ ایجاد و راه اندازی دانشگاه پیام نور۹ـساخت بیمارستان رامشیر ۱۰ ادامه ساخت بیمارستان رامهرمز۱۱ـ طرح بزرگ زیتون با تکنولوژی پیشرفته در منطقه دیمه رامهرمز۱۲ پرورش نسل جدید اهو در منطقه دیمه رامهرمز۱۳ـتخصیص اعتبار و اهداث پارک کوهستانی در رامهرمز۱۴ـ گازرسانی بیش از ۸۰٪ روستاهای رامهرمز و رامشیر۱۵ـ احداث باند دوم جاده رامهرمز به بهبهان۱۶ـاحداث باند دوم جاده رامشیر به ماهشهر۱۷ ابرسانی بیش از ۸۰٪ روستاهای رامهرمز و رامشیر۱۸ـ ایجاد دکلهای مخابراتی موبایل ۱۹ـ عریض نمودن واسفالت گردنه های رامهرمز به رودزرد۲۰ـتکمیل پروژه برق رسانی تمامی روستاهای رامهرمز و رامشیر.؛و بیش از دهها موارد دیگر . ایا چنین نماینده ای را نباید حمایت کرد که در این سه دوره ۲ بار به خاطر فعالیت بیش از اندازه و درگیری با مسئولین به خاطر حق و حقوق شهروندان رامهرمزی و رامشیری مورد عمل جراحی قلب قرارگرفته است. دوستان عزیز تمامی کاندیداهای رامهرمز و رامشیری دارای احترام شخصیت هستند، ولی نماینده سید ناصر موسوی را باید از انها جدا کرد ، چرا که هم مردم رامهرمز و رامشیر به این امر واقف هستند و هم تمام مردم شهرستانهای اطراف رامهرمز و رامشیر این را قبول دارند . پس دوستان دست در دست هم دهیم وباز هم از این مرد زحمتکش و دلسوز و مردمی حمایت کنیم و ایشان را به عنوان یک وکیل قاطع دلیر ، شجاع، نترس،و سخنوری با اعتماد و با ایمان به مجلس بفرستیم.در ضمن این قطره ای از دریا میباشد

  5. واقعا شما که میگین طرفدار و حامی سید ناصر موسوی هستین آقای موسوی چه کاری مفیدی برای شهر رامهرمز انجام داده به ازای هر دوره نمایندگی یک کار که انجام داده باشه .

  6. ما كه چيزي نديديم . احتمال واسه خودشون خيلي كارا كردن.

  7. سلام
    تو رو خدا بياييم خودمونو گول نزنيم
    من به شخصه احترام زيادي براي سيد ناصر موسوي قائل هستم
    ولي بهتره توي حرفامون و تعريف كردنامون انصاف رو هم چاشني كار قرار بديم
    آقاي موسوي براي ساخت مدارس – پارك كوهستان-سد و … فقط يه مجري و افتتاح كننده بوده جون اين طرح ها طرح ملي بوده و از سوي دولت بودجه داده ميشه
    شما رو بخدا قسم ميدم ديدتون رو باز كنيد و از راي دادن با تعصب و قبيله اي و طايفه اي اين دوره دست برداريد.
    بنده مدرك ليسانس عمران از دانشگاه چمران اهواز رو دارم.
    و به عنوان يه شهروند دلسوز رامهرمزي پاي صحبت تمام كانديدا تك به تك نشستم
    به وحدانيت خدا قسم ياد ميكنم كه اين حرفي كه ميزنم رو فقط از روي عقل و منطق ميزنم
    آقاي دكتر شمس الله بهمئي بدون شك يه سر و گردن از همه ي كانديداي اين دوره سر تر هستن.
    مدير – مدبر – كاردان – با شخصيت – فعال – تحصيل كرده – مهربان – خاكي …
    بيايد همت كنيم و اين دكتر شهرمونو راهي مجلس كنيم
    من دست تك تك مردمي كه از روي دلسوزي راي خودشونو به صندوق ميندازن رو ميبوسم
    با تشكر
    س.د از رامهرمز

  8. دوست عزيز مگر اخذ اعتبار براى شهرستان يكى از وظايف نماينده نميباشد؟٢ – مگر ايذه و باغملك ، مسجدسليمان و لالى اميديه و آغاجارى جزئ خوزستان نميباشد؟چرا از اين طرحهاى ملى آنجا پياده نميشود؟چرا شما به روستاهاى بقيه شهرستانها نمرويد؟، و اينكه چرا آسفالت و مدرسه و خانه بهداشتى ندارند؟ مگر همين طرحهاي ملى كه ميگوييد در ادوار قبل از آقاى موسوى وجود نداشته است؟ در ضمن شما كه همش از عدم كاركرد آقاى موسوى صحبت ميكنيد .! چرا حاضر به گفتن اين حقيقت نيستيد كه بگوييد اين كارها در زمان اقاى موسوى بوده است و با پشتكار و پيگيريهاى ايشون بوده كه اين كارها انجام شده. بابا دانشگاهى كه شما ميبينيد در يك منزل مسكونى بوده، الان هم دانشگاههاى رامهرمز رو ببينيد. شما كه وضعيت فرسوده بودن تمام مدارس رامهرمز و رامشير رو ديده بوديد.، حالا هم ببينيد. شما زمانى كارهاى آقاى موسوى رو كه انجام داده ميبينيد و درك ميكنيد كه ايشان نماينده نباشد و عزيز ديگرى تشريف بياورند و وكيل من و شما در مجلس باشد.! من اين را ميخواهم بگويم كه شما از برنامه هاى كانديداى خود ميتوانيد سخن بگوييد و تبليغ كنيد.، ولى نبايد كارهايي رو كه آقاى موسوى انجام داده رو بخواهيد نا ديده بگيريد و تبليغ سو بكنيد. من براى شما و تمامى مردم رامهرمز و رامشير آرزوى موفقيت ميكنم.(مرد علم و عمل.، مرد خستگى ناپذير حاج سيد ناصر موسوى).

  9. ‏‎ ‎کاش اقبال محمدیان هم به نفع دکتر بهمئی کنار بره
    به امید پیروزی دکتر محبوبمون

  10. ‏‎ ‎دکتر بخدا دوستت داریم
    دکتر بهمئی محبوب قلبهاست
    کاش همه با وجدانشون رای به صندوق مینداختن

  11. خاک تو سر مردمی که 12 سال یک آدم کثیف و دزد که نه با ولایت دمساز است و نه به خون شهدا اعتنا دارد جز کثافت کاری و باند بازی دیگر هیچ در چنته ندارد. به حال همه مردم رامهرمز باید گریست.

  12. با سلام
    یکی از خصوصیات اخلاقی بعضی از آدمها، که در همه فرهنگ ها، ادیان و تفکر انسان های آزاد اندیش مورد تنفر قرار گرفته است ، دروغ گفتن می باشد
    تاریخ انقضای آقای موسوی به پایان رسیده است.
    او خود میداند روزی فرا میرسد که باید به تمام کسانی که چه به او رای داده باشند وچه رای نداده باشند در محضر خداوند پاسخگو باشد
    آقای موسوی کمی به گذشته خود برگردید وزمانی را که یک طلبه جوان بودید بیاد بیاورد آیا هدف شما رسیدن به وضع موجود بود
    امام علی (ع) میفرماید: به حسابهای خود برسید قبل از اینکه بحساب شما برسند
    آقای موسوی تا دیر نشده است ،نه برای رامهرمز ،بلکه برای آرامش ابدی خود کاری کنید چرا روز حساب نزدیک است

  13. راي مافقط سيد ناصر

  14. برای رهایی شهر از فلاکت و بدبختی و عقب ماندگی و برداشتن گامهای بلند به سوی ترقی و پیشرفت و شکوفایی استعدادهای این شهر تاریخی شکتن بت کثیفی مثل سید ناصر موسوی ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *