هراز نیوز :در حادثه انفجار سمند؛اهالي روستاي وسطي كلا مشت روانه آتش نشانان كردند

در حادثه انفجار يك دستگاه خودروي سمند در روستاي وسطي كلاي آمل ، يكي از اهالي روستا بلافاصله با ديدن آتش نشانان مشت روانه آتش نشانان كرد.
به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري آمل ، به گفته شاهدان عيني خودروي سمند از ناحيه صندوق دچار آسيب شد و دو نفر را مصدوم و روانه بيمارستان كرد.
بنابراين گزارش و مشاهده شاهدان عيني شيشه هاي ساختمان مالك خودرو بر اثر اين انفجار شكسته شد.
اين گزارش مي افزايد : از آنجاكه زمان طلايي رسيدن به محل حادثه 3 الي 5 دقيقه است ، آتش نشانان بعد از اطلاع از حادثه بلافاصله ، ساعت 19 و 26 دقيقه ( يكشنبه 18/10/1390) به سمت محل حادثه حركت كرده و با طي مسافت بيش از 14 كيلومتر (شهر آمل تا روستاي وسطي كلا ) ، ساعت 19 و 40 دقيقه به محل حادثه رسيدند.
به گفته آتش نشانان حاضر در اين عمليات ، تجمع جمعيت در مسير منتهي به محل حادثه اجازه ادامه حركت به خودروي آتش نشاني را نمي داد ، بلافاصله با پياده شدن مامورين براي انجام عمليات ، يكي از اهالي روستا در تاريكي شب مشتي نصار مامور آتش نشاني كرد م متواري شد.
این در حالی است که بر اساس اساسنامه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني ، وظیفه خدمات رسانی سازمان در محدوده شهری تعريف شده است و این حادثه در خارج از محدوده شهری (روستاي وسطي كلا ) اتفاق افتاد و آتش نشانان بر حسب وظیفه اخلاقی و انسانی خطر جاده را پذیرفتند و در محل حادثه در کوتاهترین زمان ممکن حاضر شدند. حال اگر برخي اين محبت را اينگونه جبران مي كنند جاي بسي سوال است.
اضافه می شود ، انتظار است  حدالمقدور با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث جلوگیری کنیم و در مواقع بروز حوادث ، حادثه دیدگان با حفظ خونسردی با نیروهای آتش نشان همکاری نمایند نه مجادله و كتك كاري

12 thoughts on “آتش نشانان آملی خارج از محدوده ماموریتشان بخاطر تاخیر کتک خوردند”
  1. از پرسنل پر تلاش آتش نشاني تشکر و اقدام صورت گرفته را تقبيح مي کنم اما مصاحبه اي از رئيس سازمان آتش نشاني آمل در يکي از سايت ها ديدم که به بهانه اين حادثه اظهار نظر کرده بود اما موضع گيري هاي وي رنگ و بوي سياسي داشت .
    آتش نشاني نهادي مردمي و در خدمت مردم است و اميدواريم اظهارنظرهاي برخي مسئولان به بهانه هاي سياسي اين نهاد مردمي را سياسي نکند.

  2. یعنی بی فرهنگ تر از این مردم وسطی کلا خدا آدم خلق نکرده. خیلی بلحاظ فرهنگی و شعور اجتماعی وضعشون خرابه

  3. خانم یا آقای شعبانی فکرنکنم به اندازه شما بی فرهنگ باشن که به خاطر حرکت یک آدم بی ادب به کل افراد یک جامعه اهانت میکنی پس حق با غربی هاست که میگن مسلمانها تروریستن یا احتمالا دلتون از جای دیگه پره

  4. اقا یا خانم شعبانی می تونم بگویم فقط جوابتان خاموشی است جون اصلا بویی از ادب نبردی

  5. شعبانی….. که قبل از من نظر دادی .بی ادب تر از شما در جهان پیدا نمی شود.بی شخصیت کثافت آشغال ……..

  6. من اگر جای آتش نشانان باشم دیگر برای ماموریت به وسطی کلا نخواهم رفت

  7. خطاب به رییس اداره اتش نشانی واقایا خانم شعبانی یک شهروند با شعور فرهنگی واجتماعی بالا به شما نمی گویند . بلکه انسانهای باشعور اجتماعی وفرهنگی به کسانی می گویند که از جان مال خود گذشته وبه یک خانواده ویا اهالی حادثه دیده که اختیاری از خود نداشته : ان رییس اداره باشعوراینطوری اظهار نظر نمی کند تا یک شهروند بی شعوری اینطوری اظهار نظر کند . تا تو هین به عموم مردم شریف وبا غیرت وسطی کلا بکند.

  8. اقا یا خانم شعبانی تقصیر از تونیست از پدر یا مادرته که به تو ادب یاد ندادن …………. جرات داری بیا وسطی کلا خودم از وسط جرت میدم یه ضرب المثل مازندرانی میگه ( پشته سر صحبت هکردن سگه گی بخردنه) اگه همین حادثه برات پیش بیاد و اتش نشانیها دیر به مقصدبرسن چیکار مکنی؟

  9. اقا یا خانم شعبانی تقصیر از تونیست از پدر یا مادرته که به تو ادب یاد ندادن …………. جرات داری بیا وسطی کلا خودم از وسط جرت میدم یه ضرب المثل مازندرانی میگه ( پشته سر صحبت هکردن سگه گی بخردنه) اگه همین حادثه برات پیش بیاد و اتش نشانیها دیر به مقصدبرسن چیکار مکنی؟ دمه هر چی وسطی کلایی گرم

  10. خدا عاقبت این ملت رو به خیر کنه که با وجود این همه دشمن خارجی فقط خود ما دشمن هم هستیم.(مرگ بر هرچی نژاد پرست وملی گرا و بی دینه)

  11. مصاحبه مقام محترم آتش نشانی ودیدگاههای هموطنانم رامطالعه نمودم متاسفم که فرهنگ انتقاد واظهارنظر منطقی رایادنگرفتیم مردم فهیم وسطی کلاه ازیک عده افراد اندک وانگشت شمار رنج میبردواین رانباید به تمام افرادمحل نسبت دادزیراتعدادافرادتحصیلکرده دانشگاهی ودارای مدارج علمی بالاوافراد باسطح آگاهی بالا ودرسطوح مختلف مدیریتی استان گویای فرهنگ غنی این روستای زیبا ودل انگیز میباشد(زیبا اندیشان زیبا مینگرند)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *