در اين جلسه اعضا به ارائه تحليل در خصوص حضور جريانات سياسي در انتخابات مجلس نهم پرداختند و در اين جلسه از حضور برخي كانديداهايي كه از حمايت‌هاي مالي برخوردارند، ابراز نگراني شد.

سخنگوي فراكسيون امام (ره) مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به جلسه روز گذشته (يكشنبه) اين فراكسيون گفت كه اصلاح‌طلبان مجلس در انتخابات پيش‌رو ليستي ارائه نمي‌كنند و البته از اين جايگاه حقوقي هم برخوردار نيستند.

داريوش قنبري در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت: در جلسه ديروز مسائل اقتصادي و نابساماني‌هاي حوزه مالي از جمله نوسانات بازار ارز و طلا مورد بحث قرار گرفت و اعضا نسبت به كاهش ارزش پول ملي ابراز تاسف كردند.

وي افزود: در اين جلسه اعضا به ارائه تحليل در خصوص حضور جريانات سياسي در انتخابات مجلس نهم پرداختند و در اين جلسه از حضور برخي كانديداهايي كه از حمايت‌هاي مالي برخوردارند، ابراز نگراني شد.

وي گفت: در ارتباط با حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات نيز اين نتيجه حاصل شد كه فراكسيون در موقعيتي نيست كه ليست ارائه كند و با توجه به اينكه اعضا هر كدام عضو يكي از احزاب اصلاح‌طلب هستند بايد تابع نظر تشكل خودشان باشند.

قنبري يادآور شد: در اين جلسه همچنين مطرح شد كه فراكسيون جايگاه حقوقي براي ارائه ليست ندارد و قرار شد از نظرات اصلاح‌طلبان به شكل كلي تبعيت شود، البته كساني كه ثبت‌نام كرده‌اند به اعتبار شخصيت خودشان در انتخابات حضور پيدا خواهند كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *