مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين طالبي مديركل دادگستري استان ، حمايت قضايي را موجب رشد و توسعه شهركها و نواحي صنعتي استان ، دانست .
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهـاي صنعتي مازندران ، عباسعلي وفايي نژاد اظهار داشت : با توجه به كمبود سرانه زمين صنعتي در مازندران ، اين شركت با قاطعيت بدنبال فسخ قطعي قرارداد زمين هاي صنعتي راكد و غيرفعال ، در سطح شهركها و نواحي صنعتي استان ، مي باشد .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران گفت : با همكاري و تعامل بسيار خوب دستگاه قضايي استان و تسريع در روند رسيدگي به پرونده هاي فسخ قرارداد و خلع يد اراضي ، سبب واگذاري زمين هاي راكد به سرمايه گذاراني خواهد شد كه توان لازم را براي سرمايه گذاري و راه اندازي واحدهاي صنعتي و توليدي در شهركها و نواحي صنعتي دارند .
وي افزود : واگذاري زمين به سرمايه گذاراني كه تمايل به همكاري در روند رشد صنعت ، افزايش توليد و ايجاد اشتغال پايدار در استان را دارند موجب هم افزايي و پويايي واحدهاي توليدي و در نتيجه افزايش فعاليت شهركها و نواحي صنعتي در مازندران مي شود .
وفايي نژاد در اين ديدار ، تعيين  شعب خاص در دادگاههاي شهرستان و بخش و تسريع در رسيدگي به پرونده هاي حقوقي مطروحه را ، خواستار شد .

مديركل دادگستري استان نيز در اين ديدار گفت : دادگستري مازندران ، بمنظور تسريع در رسيدگي به وضعيت زمينهاي راكد صنعتي و تعيين تكليف اينگونه پرونده ها ، از آمادگيهاي كامل برخوردار بوده و با بهره گيري از مفاد قانون ، تمهيدات لازم را فراهم كرده تا گام مؤثري در راستاي شكوفايي صنعت در استان ، برداشته شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *