در حین تمرین والیبال با تیم مشهدی؛

خودروی والیبالیست معرف مازندرانی به سرقت رفت

پدر والیبالیست معروف مازندرانی که خود از والیبالیست‌های سابق شمال کشور بود، گفت: خودروی پسرم که هم‌اکنون با تیم میزان خراسان قرارداد دارد در پارکینگ محل تمرین‌اش در مشهد به سرقت رفت.

؛ رحمت نریمان‌نژاد در حاشیه تمرین تیم‌های کاله مازندران و شهرداری ارومیه با اعلام این خبر بیان داشت: ماشین آزارا پسرم صابر نریمان‌نژاد که لیگ برتر امسال را با میزان خراسان رضوی قرارداد دارد در حین تمرین به سرقت رفت.

وی افزود: صابر که هم‌اکنون در مشهد به سر می‌برد صبح چند روز گذشته برای انجام تمرین بدنسازی و زدن وزنه به سالن مجموعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی رفته بود که بعد از تمرین با صحنه سرقت خودرویش مواجه شد.

نریمان‌نژاد با اعلام اینکه این سرقت درحالی اتفاق افتاد که تمام قسمت‌های پارکینگ این مجموعه ورزشی و اتاق سرایدار به دوربین مدار بسته مجهز است، تصریح کرد: با توجه به اینکه خودروی آزارا حتما با سوئیچ مختص به خود به حرکت در می‌آید، این نکته جالب توجه است که سارق با رفتن سر کمد ورزشی و وسایل شخصی صابر سوئیچ خودرو را به سرقت می‌برد.

وی که خود از سال 52 تا 69 در والیبال مازندران چهره نام‌اشنایی بوده و بعد آن نیز یک روز از والیبال جدا نشده است، در مورد اقدامات انجام شده برای این سرقت عنوان کرد: شکایت‌های لازم انجام شد و همه ارگان‌های مرتبط با جدیت پیگیر موضوع هستند ولی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اقدام خاصی برای این سرقت انجام نداده است.

وی اضافه کرد: با همه تلاش ارگان‌های انتظامی فعلا به نتیجه‌ای نرسیدیم ولی اداره آگاهی مشهد قول داد تا هر چه زودتر خودروی سرقتی را پیدا می‌کند.

وی با اعلام اینکه در ابتدا وضعیت روحی پسرش در تیم لیگ برتری میزان خراسان رضوی تعریفی نداشت، گفت: رفته به رفته وضعیت صابر بهنتر می‌شود ولی هم‌اکنون او از ناحیه زیر کتف دچار مصدومیت شده ولی در  بازی گذشته خراسان رضوی مقابل آلومینیوم بندرعباس با نظر کادر پزشکی در ترکیب اصلی تیم‌اش قرار گرفت.

خبرنگار ورزشی فارس مازندران؛ قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *