والیبال

سرمربی تیم والیبال آمریکا گفت: در بازی دوم مقابل ایران به قدرت این تیم باختیم در حالی که در بازی اول جو ورزشگاه به تیم ایران کمک کرد تا پیروز میدان مسابقه را ترک کند.

 آنا،جان اسپروو در نشست خبری پس از دیدار ایران و آمریکا ضمن بیان این مطلب گفت:« در بازی اول جو ورزشگاه خیلی روی بازیکنانم تاثیر گذاشت و باعث شده بود که نتیجه را واگذار کنیم اما در بازی دوم ایران خودش توانست تاثیرگذار باشد. ایران امروز در تمام مهارت های والیبال عالی کار کرد. می خواهیم که همانند ایران به مسابقه آینده ادامه دهیم و امیدوار باشیم.»

سرمربی تیم ملی آمریکا پس از تعریف از تیم ایران در پاسخ به این سوال که چه استراتژی برای این دیدار داشت و چرا تعویض بزرگی انجام نداد گفت:«تعویض هایی داشتیم و حتی پاسور خود را هم تغییر دادیم. در مجموع همیشه شرایط بازی ایجاب می کند که تغییراتی انجام دهیم. برای تیم مان استراتژی کلی داریم. البته باید تاکید کنم ایران مانند آمریکا از نظر فیزیکی تیم بزرگی نیست اما امروز ایرانی ها پاس های خوبی می دادند که مهم ترین عامل پیروزی آنها بود.»

اسپروو در ادامه در مورد کشور ایران گفت:« مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند و از بودن در ایران بسیار لذت بردم. یک روز فرصت داشتیم به برج میلاد برویم و ناهار را در یک منطقه کوهستانی به نام درکه صرف کنیم.در مورد رابطه ایران و آمریکا نیز باید تاکید کنم مردم هر دو کشور خیلی خوب هستند و امیدوارم در آمریکا نیز بتوانیم اینگونه از ایرانی ها مهمان نوازی کنیم. یک سفر خوب داشتیم و دوست دارم بار دیگر فرصت حضور در ایران را داشته باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *