پیشکسوت استقلال با بیان اینکه الونگ به واسطه یک دلال که با برخی آقایان در باشگاه رابطه دارد جذب شده،گفت: اگر بازیکنان خارجی، نیمکت نشین شوند مشخص می شود هدف رفع نیازهای تیم نبوده بلکه تامین منافع برخی آقایان بوده است.

حسن روشن در گفتگو با مهر، در خصوص عملکرد تیم استقلال در نیم فصل اول و همچنین در نقل و انتقالات بازیکنان گفت:  با توجه به اینکه تیم استقلال در پایان نیم فصل رقابتهای لیگ برتر با اختلاف 6 امتیاز نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی قرار گرفت عملکرد خوبی داشت اما عالی نیست.

وی در همین خصوص افزود:  با توجه به حواشی که در باشگاه استقلال بوجود آمد، عملکرد این تیم را عالی نمی دانم ، چون فقط قهرمانی نیست که اهمیت دارد بلکه قهرمانی در اخلاق نیز باید برای باشگاهی همچون استقلال اهمیت زیادی داشته باشد.

روشن با اعلام اینکه اجازه جدایی فرهاد مجیدی از تیم استقلال یکی از بهترین تصمیمات مسئولان این باشگاه بود، تاکید کرد: مجیدی سالهای آخر بازیگری خود را سپری می کند و بازی کردن او در خارج از ایران هم افتخاری برای مملکت بوده و هم درآمدی برای وی محسوب می شود، ضمن اینکه تیم بزرگی مانند استقلال نباید فقط به فرهاد مجیدی متکی باشد.

وی در همین خصوص تاکید کرد:  چون باشگاه استقلال پشتوانه ندارد اگر در آینده نتیجه نگیرد، نباید این موضوع را فقط به رفتن مجیدی از استقلال ربط دهد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با گلایه شدید از اینکه الونگ الونگ بواسطه دلالی که این روزها در رسانه های مختلف نام وی مطرح شده ،اظهار داشت:  الونگ به واسطه یک دلال که با برخی از آقایان در باشگاه رابطه دارد جذب تیم استقلال شده است. دلالی که این روزها صحبت وی در برخی از رسانه ها زیاد می شود،دلالی که در زمانی که حجازی بیمار شده بود به جای آنکه در ظاهر هم شده به وی روحیه بدهد در یک اظهار نظر گفته بود:” این بار بلیط حجازی را از تهران به اسلواکی و از آنجا به بهشت زهرا می گیرم.”

وی در همین خصوص افزود: من متعجبم به جای آنکه یقه چنین افرادی را بگیرند خیلی راحت به فعالیت خود ادامه می دهند و حتی بازیکن به تیم بزرگی مثل استقلال نیز می دهند.

روشن در خصوص دو بازیکن خارجی دیگری که باشگاه استقلال در نیم فصل جذب کرده، تاکید کرد: باید ببینیم آیا جذب سه بازیکن خارجی جدید در نیم فصل بر اساس نیاز تیم بوده یا بر مبنای تامین منافع برخی آقایان می باشد این موضوع در صورتی مشخص می شود که این نفرات تبدیل به بازیکنان نیمکت نشین نشود چون اگر آنها تبدیل به بازیکنان نیمکت نشینی شوند، مشخص خواهد شد هدف از جذب آنها رفع نیازهای تیم نبوده است.

وی با اعلام اینکه بهتر بود پس از رفتن مجیدی، استقلالی ها فرصتی را به دو بازیکن جوان و با انگیزه تیم امید و یا جوانان این باشگاه می دادند تا آنها در آینده نزدیک جزو سرمایه های باشگاه شوند، گفت:  به نظر من حتی پس از رفتن مجیدی استقلال آنقدر بازیکن دارد که نیاز نداشته باشد تا این بازیکنان خارجی را جذب کند، من متوجه نمی شوم که مسئولان این تیم چگونه دم از بی پولی می زنند اما این بازیکنان خارجی را جذب می کند.

پیشکسوت سابق باشگاه استقلال در این خصوص تاکید کرد:  آقایان بهتراست به جای آنکه پول خود را حتی به شرط کسب عنوان قهرمانی دور بریزند کمی به روی بازیکنان جوانان و امید باشگاه که جزو سرمایه ها و پشتوانه های تیم هستند سرمایه گذاری کنند.

وی در خصوص جذب حسین علوی از تیم تربیت یزد توسط باشگاه استقلال، مطرح کرد: من نمی دانم چگونه بازیکنی را هرچند که زیر 23 سال است ،جذب می کنند که یک نیم فصل در رقابتهای لیگ دسته اول بازی نکرده است. شاید حامیان و یا اقوام این بازیکن پیشنهاد زمین و یا جذب اسپانسرو …. داده اند. این چنین کارهایی باعث می شود که بازیکنان تیمهای پایه استقلال انگیزه خود را از دست بدهند.

روشن در این خصوص تاکید کرد:  البته چنین کارهایی در گذشته نیز وجود داشته است. در سال 86 من در باشگاه استقلال 6 بازیکن جوان و آینده دار داشتم که دو نفر از آنها به این دلیل که خرج کردند  با رابطه توانستند به تیم اصلی راه پیدا کنند و در حال حاضر نیز برای استقلال بازی می کنند ،البته کیفیت فنی آنها نسبت به 4 بازیکن دیگر کمتر بود.

وی در خصوص سرنوشت چهار بازیکن جوان دیگر عنوان کرد: یک نفر از آنها به دلیل آنکه پول، رابط وآشنا نداشت از فوتبال کنار گذاشته شد و در حال حاضر معتاد شده است و سه بازیکن دیگر نیز دررقابتهای لیگ یک بازی می کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با اعلام اینکه اتفاقاتی که در فوتبال ایران رخ می دهد در فوتبال بنگلادش نیز دیده نمی شود،تاکید کرد: من اگر یک روز به باشگاه استقلال نیز برگردم بازهم این حرفها را میزنم چون دلم به حال این فوتبال می سوزد.مطمئن باشید فیفا و AFCهر آنچه را که در فوتبال ما اتفاق می افتد می دانند و تحت نظر گرفته اند.

وی در خاتمه تاکید کرد:  اگر من می گویم آقایان از استقلال به همه چیز رسیده اند منظورم این نیست که پول گرفته و یا می گیرند بلکه منظورم این است که با اعتبار نام استقلال به خیلی چیزها و جاها رسیده اند.مطمئن باشید اگر باشگاه استقلال دارای یک کمیته فنی واقعی و مستقل بود شاهد این نبودیم که هر بازیکنی بتواند به واسطه برخی ها خیلی راحت جذب تیم استقلال شده و یا این اتفاق نمی افتد که مربی بگوید من این بازیکنان را می خواهم مدیر عامل بگوید ما نیاز به این بازیکنان داریم و یا فلان معاون و مقام باشگاه بازیکن مد نظر خود را معرفی کند.

5 thoughts on “اظهارات جنجالی روشن/بازیکنی که معتادشد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *