با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، آیین تجلیل از استاد پرویز خشنودی هنرمند آملی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آیین تجلیل از هنرمند آملی در سالن مجتمع ولی‌عصر(عج) با بیان اینکه انسان دارای چهار نوع رفتار است که سه نوع آن میان انسان و حیوان مشترک است، اظهار داشت: انسان دارای رفتارهای فطری است که فقط شامل نوع بشر می‌شود.
حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با بیان اینکه این برجستگی انسان وی را از سایر موجودات متمایز می‌کند، گفت: مهم‌ترین برجستگی انسان آگاهی است.
وی با اشاره به اینکه انسان آگاهانه در مسیر حقیقیت و زیبایی‌جویی قرار می‌گیرد، افزود: تجلیل در زمان حیات هنرمندان بسیار ارزشمند است و به نوعی ادای دین محسوب می‌شود.
ابراهیمی تاکید کرد: هنرمندانی چون استاد پرویز خشنودی اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند و امروز در جایگاهی قرار دارند که باید مقامشان گرامی داشته شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز با اشاره به اینکه استاد خشنودی یک هنرمند عاشق فرهنگ و هنر است، ابراز داشت: اعتقاد ما این است که آمل شهر فرهنگ و هنر است و مردم آن حماسه‌ساز هستند.
محمد محمدی با تاکید بر اینکه 38 همایش بین‌المللی و استانی در این شهرستان برگزار شده، یادآور شد: در آینده نزدیک برای دیگر پیشکسوتان عرصه‌های هنری این شهرستان مراسم نکوداشت برگزار می‌شود.
استاد پرویز خشنودی از افراد فعال و برجسته در زمینه ادبیات نمایشی، تئاتر، کارگردانی، گویندگی، مجری‌گری و نی‌نوازی در سطح استان و کشور بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *