شهردار آمل، پاسخ چند شهروند این شهر را که از وی در خصوص علل تاخیر حدود 30ساله تعریض خیابان امام رضا(ع) به عنوان بزرگترین خیابان شهری آمل سوال کرده بودند نیمه تمام گذاشت.

احمد امیرسلیمانی امروز در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نماز جمعه آمل بیان داشت: قرارداد پروژه زباله‌سوز آمل با یک شرکت مالزیایی منعقد شده و مدت آن 20 سال است.
وی با اشاره به اینکه تأمین زباله این کارخانه از شهرهای محمودآباد، فریدونکنار، سرخرود و آمل میسر می‌شود، ادامه داد: حاصل احتراق این زباله نیروی الکتریسیته است که به برق منطقه‌ای فروخته می‌شود.
وی افزود: این کارخانه دهه ‌فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شود.
امیرسلیمانی درباره وضعیت بودجه‌ای شهرداری آمل گفت: بودجه امسال شهرداری آمل 54 میلیارد و 800 میلیون تومان است که شهرداری در تحقق آن تاکنون هیچ مشکلی ندارد.
وی با بیان اینکه 80 درصد پروژه‌های شهری را سازمان عمران شهرداری به عهده گرفته است، افزود: احداث خیابان شهید امین طبرسی که کلنگ آن سوم خرداد سال جاری به زمین زده شد از هفته‌های آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی سازمان آتش‌نشانی آمل را یکی از برترین سازمان‌های آتش‌نشانی کشور معرفی کرد و گفت: این سازمان با دارا بودن مرکز علمی کاربردی ساخا نقش بسزایی در تربیت نیروی‌های متخصص در امور تخصصی شهرداری‌های کشور دارد.
امیرسلیمانی وضعیت ناوگان تاکسیرانی آمل را مطلوب دانست و از آماده‌سازی دو جایگاه سی‌ان‌جی برای تاکسی‌های در آینده نزدیک خبر داد.
شهردار آمل خاطرنشان کرد: مشارکت مردم تاکنون موجب پیشبرد پروژه‌های عمرانی و خدماتی شده است و امیدوارریم با درک صحیحی که از مجموعه خدوم شهرداری دارند بیش از پیش به یاری ما بشتابند.
امیرسلیمانی با اشاره به اینکه شهرداری آمل در آزمون استخدامی که 22 دی ماه برگزار می‌شود 48 نیرو را جذب خواهد کرد، گفت: سازمان شهرداری‌ها تقریبأ پس از شش ماه آزمون دیگری را نیز در سطح کشور برگزار می‌کند.

چند نمازگزار آملی که از طرح سئوال آخرین وضعیت تعریض خیابان امام رضا (ع) ابراز خوشحالی کرده بودند، با سئوالهای مختلف در خصوص نیمه کاره ماندن تعریض بیش از 30 ساله این خیابان، خواستار پاسخ صریح و شفاف از احمد امیر سلیمانی شهردار آمل شدند

البته شهردار آمل به مدت حدود 15 دقیقه از عملکرد این شهرداری و سازمانهای زیر پوشش شهرداری گزارش داد و در پاسخ کوتاهی در خصوص تاخیر تعریض خیابان امام رضا (ع) گفت: شهرداری از واحدهای کسبی که در مسیر تعریض خیابان امام رضا (ع) باشند، حمایت می کند.

تعریض خیابان امام رضا (ع) آمل به بزرگترین خیابان درون شهری این شهر از سه دهه گذشته تاکنون آغاز شده و همچنان بخش قابل توجهی از این خیابان حد فاصل دو راهی نرسیده به اداره پست تا مسجد امام رضا (ع) نیمه کاره رها شده است.

وجود واحدهای کسبی زیاد در مسیر خیابان تعریض نشده امام رضا (ع) و تعیین قیمت پایین شهرداری برای خرید و تملک واحدها، متاسفانه همچنان اتمام تعریض بزرگترین خیابان شهری آمل را به بن بست رسانده است.

این در حالی است که بیش از نیمی از جمعیت شهری آمل، در مسیر خیابان بزرگ امام رضا(ع) سکونت دارند.

3 thoughts on “عدم پاسخ شهردار در خصوص علل تاخیر 30ساله تعریض خیابان امام رضا(ع)”
  1. احمد امیرسلیمانی که بعد از علیزاده شهردار آمل شد مسئولیت سنگینی را به دوش گرفته است این مهندس جوان باید خیلی مواظب داستان های شهرداری باشد تا خدای ناکرده سریالهای قبلی باد آورده و باد نبرده تکرار نشود براستی آیا ما شهرداری به قد و قامت شهر آمل در این سی و اندی سال بعد از انقلاب داشته ایم آیا اگر داشته ایم کی بوده و چی کار کرده…چرا در شهرداری آمل مدیران با کفایت و بی کفایت هر دو به یک چشم نگریسته میشوند شاید برای همینه که به جای نشاندن مدیران کاردان و لایق بر کرسی مهم شهرداری به دنبال حاجی و آقا و آقازاده و فلان و بسار بوده و هرگز نخواستیم شهردار به معنی کلمه “شهردار” داشته باشیم

  2. مهندس امیرسلیمانی هنوز جا برای کار داره و ما کارشناسان این سرزمین میتونیم با کمک به ایشان یار و یاور نامبرده باشیم تا با هم بلکه بتوانیم آملی سزاوار همه همشریان آملی بسازیم و بسازیم و بسازیم

  3. از اینکه شهر ما باقدمت زیاد به جوانی خوبی اعتماد کرده انشا الله ایشان هم جواب اعتماد را با ÷شتکار و دقت نظر نظارت کامل بر ÷رسنل ورسیدگی به انچه مورد انتظار مردم هست وان هم جز ریشه کن کردن ÷ارتی بازی نیست بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *