هـراز نـو: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد عابدی  رییس دانشگاه علوم و قرآن کریم کشور فردا سه شنبه به آمل سفر خواهد و در دانشکده علوم قرانی حضورخواهد یافت ، عابدی برای سخنرانی در یک همایش به آمل سفر می کند

9 thoughts on “رییس دانشگاه علوم قرآنی به مازندران می آید”
  1. سلام
    با عرض خیر مقدم به محضر حضرت آیت الله عابدی, ریاست محترم دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، امیدوارم گره کار فرو بسته دانشکده علوم قرآنی آمل که بسیاری از علاقمندان به ساحت قرآن کریم در این شهر عالم پرور, را رنجیده خاطر کرده و خاطر اساتید, کارکنان و دانشجویان محترم دانشکده را مکدر ساخته, به دستان با کفایت ایشان باز بشه.
    انشاءالله

  2. با سلام و احترام .
    دير سالي بود كه نواي نقد از مديريت اين مجموعه بگوش ميرسيد و ليكن بنحوي نبود كه مثمر به ثمر باشد .
    اميدوارم هر چه صلاح اين دانشگاه معزز با اساتيد معظم است با حضور گرانقدر دكتر عابدي اتفاق بيفتد كه (( الخير ما وقع )) .
    با تشكر
    خاك پاي آمليون
    امين آهنگ آملي

  3. به محضر حضرت آیت الله عابدی عرض سلام و خیر مقدم دارم
    متاسفانه پس از انتشار خبر نارسایی های مدیریتی مسئولین دانشکده آمل, شاهد جمع آوری طومار از دانشجویان از سوی مسئولین دانشکده هستیم. که اکثر این دانشجویان با ترس از اینکه بعدا مورد سوال و عتاب از سوی ریاست و معاون آموزش دانشکده قرار نگیرند, طومار مذکور را امضا نمودند.
    حضرت استاد, بدانید این طومار نشانگر همه تلاش آنها برای ماندن در این جایگاه است. و حرف همه دانشجویان نیست و بسیاری از دوستان گفتند که اگر امضا نکنیم در مراحل بعدی آموزش از عقده آنان در امان نخواهیم بود
    واقعا شایسته است یک روحانی با محاسن سفید, برای ماندن در جایگاه خود به هر عملی دست بزند.
    واقعا جای تاسف دارد

  4. سلام و عرض خسته نباشید به اهالی محترم هراز نیوز
    و عرض خیر مقدم به ریاست محترم دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، حضرت آیت الله عابدی
    لازم دیدم جهت اطلاع ایشون در کمال احترام چند نکته را به معاونت محترم آموزش و پژوهش دانشکده تذکر بدم.
    1-بنده به عنوان دانشجوی علوم قرآنی بارها شاهد حضور دانشجویان، پشت میزتان، در اتاق معاونت بودم و در برخی مواقع، شما کنار آنها نشسته بودین و در برخی موارد هم نه.
    2-این صحنه به تنهایی و بدون داخل بودن موضوعی، به قدر کافی سوال برانگیز و نادرست هست. آن چنان که قابل انکار نیست.
    3- با پرسش از دوستان فهمیدم که این دانشجویان عزیز جزوات و یا مقالات شما را تایپ می کنند. خواه برای تدریس در دانشکده و خواه جهت استفاده در جای دیگر.
    4-از شما می پرسم آیا این کار درست است که از توان دانشجویان – حتی اگر رضایت داشته باشند – برای این امور استفاده کنید؟
    5-آیا دوست شما و رئیس دانشکده بر می تابد که سایر اعضاء هیئت علمی در همین هیئت از دانشجویان برای تایپ مقالات و جزوات خود استفاده کنند.
    6-آیا عدم آشنایی به کاربری های ابتدایی سیستم کامپیوتر، شایسته یک استاد دانشگاه هست؟
    7-بارها شاهد حضور شما در کنار کارشناس آموزش دانشکده بودم که متاسفانه در بسیاری از موارد نیز، ایشان هم مشغول تایپ و نوشتن مقالات شما بودند
    8-این صحنه هم مانند آنچه ذکر شد به تنهایی و به اندازه کافی نامناسب به نظر می رسد. آن چنان که قابل انکار نیست.
    9-مجموعه آموزش دانشکده به مدیریت جنابعالی باید تمام قد در خدمت ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان باشد. اما وقتی هم و غم معاونت آن به تایپ مقالات و جزوه ها معطوف می شود و کارشناس دانشکده هم باید وقت خودش را در راستای رتق و فتق امورات شخص معاون معطوف بدارد. آیا می توان از چنین آموزشی، انتظار ارائه خدمات درست و شایسته، در حدیک مجموعه قرآنی داشت؟
    10-استاد عزیز به همین ایام عزیز و به لحظات اضطرار و اضطراب حضرت زینب(س) در شب های بی تابی و دردمندی پدر بزرگوارشان، علی بن ابیطالب(ع) قسم یاد می کنم که این مطالب را با نیت خیرخواهی عرض کردم. امیدوارم آنچه که شایسته شما به عنوان یک روحانی نیست و در کامنت ها نیز به آنها اشاره شد. بحق آیات قرآن از شما و هم چنین از ما دور شود.
    11-ما اگر چه شیخ صدوق، شیخ طوسی، شیخ کلینی و…..را ندیده ایم اما هم چنان شمیم شوق انگیز برخاسته از نفس های گرم و نوازش طرب انگیز به جا مانده از چکامه نرم و حیاء جاری از مردمان سرشار از شرم ستارگانی چون آسید علی قاضی، علامه طباطبایی، آیت الله کشمیری، آیت الله بهجت و …. در فضا ذهن وضمیرمان جریان دارد و چشمهایمان هیبت و هیئت عالمانی همچون جوادی ، حسن زاده و محمد تقی جعفری و…که هر کدام جهانی بنشسته در گوشه ای هستند را دیده است
    هر آنکس ز حکمت برد توشه ای
    جهانی است بنشسته در گوشه ای
    بعید می دانم که این بزرگواران با این سلوک به این جایگاه رسیده باشند.
    12-حقیر برخی از این بزرگواران را از نزدیک دیده و درک کردم و از میزان دقت و توجه آنها در امور باخبرم و می دانم که پندار، گفتار و رفتار آنها تحت حکومت عقل است و عقال همه احساس و عواطف آنان به دستان با کفایت عقلی است که در سایه قرآن تربیت شده است.
    استاد عزیز،روحانی هستید، روحانی بمانید
    با تشکر

  5. سلام
    خبر حضور حضرت آیت الله عابدی را در سایت وزین هراز نیوز خواندم و بسیار خرسند شدم چرا که ایشان از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
    امیدوارم حضورشان در دانشکده آمل باعث خیر و برکت باشد.
    انشاا… دادستانی کنند و حقی که از اساتید، کارکنان و دانشجویان به واسطه مدیریت نامناسب و رفتار ناشایست آقایان، ضایع شد را باز پس بگیرن.
    کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا
    برایتان عمر با عزت آرزو دارم

  6. سلام
    در این مدت ریاست و معاونت آموزش در حال جمع کردن طومار هستند،آقای عابدی حتی خود من تهدید به امضای این طومار شدم ( در واقع به این می گن جام زهر).
    تو رو امام حسین(ع) این طومار را باور نکنید.

  7. سلام
    مصاحبه نا محسوس با فارغ التحصیلان ور ودی 89 و 90 را فر اموش نکنید.
    فقط اسم نبر ید چون بنده خداها را تهدید به استعلام اشتغال نموده اند.

  8. شما را به این ماه مبارک قسم میدهم که حق دانشجویان را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *