هـراز نـو: حاج روح الله سلطانی  شهید شد

پاسدار سرافراز سپاه اسلام حاج روح الله سلطانی شب گذشته در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسید .

شهید سلطانی دارای دو فرزند و از اهالی روستای کچب‎کلوای بخش دابودشت آمل بود

هـراز نو شهادت این فرمانده رشید سپاه اسلام را حضور مقام معظم رهبری ، امت حزب الله ، مردم شهید پرور مازندران و شهرستان آمل خصوصا خانواده آن عزیز سفر کرده تبریک و تسلیت عرض می نماید .

اخبار تکمیلی از همین طریق اعلام خواهد شد.

96 thoughts on “حاج روح الله سلطانی شهید شد”
  1. علو درجات را برای آن شهید بزرگوار اسلام خواهانم و آرزوی صحت و سلامت برای همه رزمندگان اسلام علی الخصوص رزمندگان لشکر همیشه پیروز 25 کربلا را دارم .
    همچنین آرزوی شفاعت توسط آن شهید بزرگوار را دارم . انشاا…

  2. شهادت میوه خلوص است و فقط مردان خالص می توانند از ان تناول کنند دعا میکنیم ما هم مثل اقا روح الله خالصانه در راه ولایت به فوز شهادت برسیم سید علی سرت سلامت سایه ات بر سر امت مستدام

  3. حاجی شهادت مبارک…منم عکاس روابط عمومی لشکر25 عملیاتی …حاجی شهادت مبارک…یادته تو حسینیه همش میگفتی ریکا ته چنده عکس گیرنی. ..
    شفاعت مارو پیش آقام حسین بکن…

  4. برادرخوبم .چه خوش سعادتی نصیبت شد .چگونه باخدایت عاشقی کردی که اینگونه زیبا خریدارت شد . دراین دوران وانفسا که هرلحظه حسرت عشاق جنگ را میخوریدم شما چه خوش جلوه نمایی کردی وبه ما فهماندید که هنوز پرچم شهدا نیافتاد هنوز مردان خدایی هستن که خدا عشقشان را خوب میخرد .راستی چه زیبا همراه با غواصان ما اوج گرفتی .درست در همان لحظه هایی که از بهشت ایران غواصان به نجات ما آمدند توبا آنها همرزم وهمسفر برای نجات ما به یاریشان شتافتی .حال که با بهترینها دربهشت برینی برای جوانهای ما دعا کن که مثل شما غیرتمند وغیور شوند.برای دولتمردان ما دعا کن که غرق نشوند .دعا کن حرص دنیا پست وجاه ومقام آنها را به قهقرا نفرستد .دعا کن عزیز شهیدمان دعا کن .
    یادت باشد سر پل صراط ما هم نیازمند دستگیری تان هستیم .
    .گوارای وجودت این عاشقی.. شهادتت مبارک

  5. گته مرد- ته شهادت موارکا
    آنشاءا… ريشه ترور و تروريسم بكنه.

  6. روح الله عزیز شهد شیرین شهادت گوارای وجود پاکت.
    راهت و یادت تا ابد ادامه دارد. امید که برای ما در راه ماندگان هم دعا کنیو شفیع ما باشی.
    شادی روح همه شهدا صلوات

  7. فقط به این فکر کنیم که شهدا از ما چه انتظاری دارند…

    خدایا شفاعتشون رو رزق و روزی من قرار بده

  8. سلام بر مجاهدان راه حق و سلام بر جمیع شهدا خاصه حاج روح الله سلطانی که افتخار هم دانشکده ای بودن با ایشان را داشته ام …. امید که خداوند ادامه راه ایشان را و در بایان شهادت در راه خودش را نصیب این حقیر نماید…. سایه رهبرم مستدام باد و چشم دشمنانش کور ….
    دلم برای شوخی ها و خنده هایش تنگ می شود…..

  9. سلام بر جمیع شهدا و سلام بر حاج روح الله سلطانی ،یاد روزهای دانشکده افسری اصفهان بخیر و یاد هم دانشکده ای شهیدمان حمید آسنجرانی بخیر …. افتخار هم دانشکده ای بودن با این دو شهید بزرگ را داشته ام و الان هم همرزم ایشان در گوشه ای دیگر از این مملکت عزیزمان هستم امید آنکه خداوند ادامه راه این شهید و پیوستن به جمع شهدا را نصیبم کند از ره لطف و کرم ان شاء الله… سایه رهبرمان مستدام باد و چشم دشمنانش کور….

  10. من سربازم و باهاش بودم تا یکروز پیش از شهادتش. باهم عکس گرفتیم با جمعی از پاسدارا.خیلی آدم ماهی بود باهم بودیم منطقه عملیاتی. آدم های خوب رو خدا میبره پیشه خودش. فرمانده خیلی دوست دارم مارو هم شفاعت کن توروز قیامت.

  11. ما مدعیان صف اول بودیم
    از آخر مجلس شهدا را چیدند

    خوش بحالت حاجی! راحت شدی. بیچاره ماها…………..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *