مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل، از فعال شدن اکیپ شبکاری این سازمان در فاز3 بلوارولایت شمالی با هدف سرعت بخشیدن به روند ساخت این بلوار خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری آمل، مهندس سیدعلی اکبرحسنی گفت: علاوه بر فعالیت عادی پرسنل در فاز3 بلوار ولایت، روزهای گذشته اکیپ های شبکاری این سازمان برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه مهم شهری و تکمیل هرچه سریعتر آن فعال شده است.

وی افزود: به طور معمول اکیپ های شبکاری سازمان عمران شهرداری آمل تا حدود ساعت 22 و دربرخی مواقع و ضرورت کار تا ساعت های نیمه شب هم مشغول به کار هستند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل، با اشاره به اینکه با اعلام شهرداری آمل، این سازمان از اردیبهشت ماه امسال با تجهیز کارگاه به صورت عملیاتی اجرای پروژه فاز3 بلوارولایت شمالی را آغاز کرده است، گفت: این سازمان دراین مدت در مسیر واحدهای تملک شده بود، پس ازتخریب وبازگشایی مسیر، روند ساخت بلوار را با شتاب وبدون وقفه انجام داده و روند اجرای پروژه نیز به خوبی و سرعت قابل قبولی در جریان است.

مهندس حسنی ادامه داد: فاز 3 بلوار35متری ولایت شمالی به عنوان بزرگترین پروژه شهری سال94شهرداری آمل به طول هزار و300متر از ابتدای رستوران حاج محسن و پل روگذرابوالشهیدین (مرحوم کاظمی دینان) تا نزدیکی ومحدوده دانشگاه پیام نور وانتهای فاز 2 این بلوار توسط سازمان عمران شهرداری درحال اجرا است.

وی، هزینه اجرای فاز3 بلوار ولایت شمالی را حدود 40 میلیارد ریال اعلام و ابراز امیدواری کرد: در سالی که از سوی رهبرمعظم انقلاب به سال دولت وملت وهمدلی وهمزبانی نامگذاری شده با همراهی وحمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر وشهرداری آمل بتوان این طرح مهم شهری را با مدیریت جهادی مجموعه سازمان عمران شهرداری در کمترین زمان تکمیل و برای استفاده شهروندان محترم به مرحله بهره برداری رساند.

One thought on “اکیپ شبکاری سازمان عمران شهرداری آمل در بلوار ولایت شمالی فعال شد”
  1. بااین طرح درستی که ارائه دادیدواقعاخسته نباشیدچون شب کار سرعت بیشتری پیدامی کند!موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *