“نظرعلی” ابتدا منکر انتساب اتهام و تعلق مواد مکشوفه به خود ‌شد ولی در نهایت، زمانی که مدارک و مستندات موجود را دید، چاره ای جز پذیرفتن جرم نداشت.

مهر: در ادامه مبارزه قاطع و بی‌ امان دستگاه قضایی با سوداگران مرگ، یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ورامین اعدام شد.

“نظرعلی مرادی” فرزند “کرمعلی” ساعت 6 و 30 دقیقه صبح پنج شنبه 15 دیماه، به جرم نگهداری ۲۱۵گرم هروئین و یک کیلو و ۱۰گرم تریاک در سن ۵۳سالگی در زندان خورین ورامین به دار مجازات آویخته شد.

به دنبال دریافت برخی گزارشهای مردمی در سال 1387مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک در اطراف محل سکونت نامبرده و با تلاش شبانه ‌روزی مأموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی، نامبرده همراه با  215 گرم هروئین و یک کیلو و ۱۰گرم تریاک دستگیر شد.

“نظرعلی” ابتدا منکر انتساب اتهام و تعلق مواد مکشوفه به خود ‌شد  ولی در نهایت، زمانی که مدارک و مستندات موجود را دید، چاره ای جز پذیرفتن جرم نداشت.

با انجام تحقیقات تکمیلی و بررسی مجدد پرونده، رأی اعدام نامبرده توسط دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان ورامین  صادر شده و  به تأیید دادستان کل کشور رسید اما با تقاضای عفو از سوی محکوم علیه، درخواست عفو وی در دو مرحله از طریق کمیسیون عفو استانی و مرکز مورد رسیدگی قرار گرفت که در هر دو مرحله رد ‌‌شد.

پس از تأیید حکم صادره و با اعلام بلامانع بودن اجرای حکم از سوی ریاست  قوه قضائیه، حکم صادره پس از طی تمامی مراحل قانونی، ساعت 6 و 30 دقیقه صبح  امروز با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین، قاضی ناظر زندان دادسرای شهرستان ورامین، رئیس ندامتگاه خورین ورامین، نمایندگانی از نیروی انتظامی و پزشکی قانونی به مرحله اجرا درآمد تا درس عبرتی برای سوداگران و فروشندگان مواد مخدر بوده و از ادامه ویرانی بنیان خانواده‌ های این مرز و بوم جلوگیری به عمل آید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین  در حاشیه مراسم اعدام این قاچاقچی به خبرنگار مهر گفت: دستگاه قضایی با حضور پرسنل و قضاتی شجاع، ولایتمدار و انقلابی به امت قهرمان و شهیدپرورشهرستان ورامین این نوید را می ‌دهد که با تمام وجود و با استفاده از همه ظرفیتهای قانونی و قضایی در برابر کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را سلب کنند و اسباب تباهی جوانان و خانواده‌های آنان را فراهم کنند، با قاطعیت تمام ایستادگی کرده و احکام الهی را اجرا می کند.

سیدرضا حسینی ادامه داد: همچنین به تمامی تبهکاران، مفسدان و قاچاقچیان هشدار می‌ دهیم که از سرنوشت شوم این جنایتکاران عبرت گرفته و  بدانند که در صورت ادامه این راه جنایتکارانه، باید در انتظار اجرای حدود الهی و مجازات باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *