هراز نو : در پی انتشار  نامه سرگشاده یکی از اساتید در خصوص اتفاقات صورت گرفته در دانشکده علوم قرانی آمل مسوولان سازمان مرکزی دانشگاه علوم قرآنی موضوع را به جد پیگیر شدند .

این گزارش حاکی است تیمی از سوی دکتر عابدی رییس دانشگاه علوم قرآنی امروز یکشنبه برای بررسی جزییات موضوع در دانشکده علوم قرآنی آمل مستقر شده وپیگیر موضوع میباشد .

پایگاه خبری تحلیلی هراز نو  بنابر وظیفه خود و پیگیری و خواست اسایتد و پژوهشگران و مردم قرآنی شهرستان آمل و استان مازندران ، پیگیر این موضوع می باشد وامادگی دارد تا با هریک از مسوولان دانشکده و یا دانشگاه علوم قرانی به گفتگو بنشیند.

39 thoughts on “حضور مسوولان ارشد دانشگاه علوم قرآنی در آمل”
  1. چرا همه کامنت ها رو نمی گذارید؟
    همه دارن به به و چه چه میگن و فقط دارید کامنت های مثبت و درج میکنید.

  2. سلام
    از سایت محترم هراز نیوز تقاضا دارم این کامنت رو درج بفرمایند چون هیچ بار اهانت آمیزی نداره

    قابل توجه استادی که در کلاس روضه میخونه و اونجا رو با مجلس ترحیم اشتباهی گرفته.
    چگونه است؟
    شما که سال گذشته زمانی که ریاست دانشکده و معاون آموزش و پژوهش ایشون هفته ای 4 روز به قم می رفتند هر جا می نشستی می گفتی این کار درست نیست و باید اقدامی کرد.
    الان شدی مدافع آقایون و تمام قد به دفاع از اونا و عملکرد اونا پرداختی
    واقعا کدوم طرفی هستی؟
    تا کی دو رنگی
    و اذا لقوا الذین ……..قالوا ءامنا و اذا خلو الی شیاطینهم قالوا انا معکم انما نحن مستهزون

  3. باسلام.ما زیاد این مسولان رودیدیم…چاره کار ی چیز سازمان اوقاف دست از سر ما برداره… بریم زیر نظر وزارت علوم…هم مطمعن میشیم بعد فارغ التحصیلی شاغل میشیم هم واقعا خودمونو میتونیم دانشجو فرض کنیم…والسلام

  4. سلام
    از هراز نیوز عزیز و ریاست محترم دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، حضرت آیت الله دکتر عابدی در پی گیری این خبر و اتفاقات دانشکده علوم قرآنی آمل متشکرم
    بنده با افتخار دانشجوی رشته علوم قرآنی هستم
    خواستم خدمت اون استادی که گفته:” اگر فلانی که آملی هست، رئیس دانشکده بشه ما اساتید اعتصاب می کنیم” چند نکته رو از باب تذکر عرض کنم
    1-دانشکده علوم قرآنی آمل تا قبل از انتقال به فضای کنونی(دریای 13) یعنی از سال 1374 تا سال 1380، در فضای محدودی که تا چندی پیش خوابگاه برادران دانشکده بود، قرار داشت(جنب میدان تره بارواقع در کلاکسر)
    2- با همت خیرین آملی بالاخص جناب آقای حاج حسن رنجبر زمینی وسیعی در بهترین جای آمل جهت ساخت دانشکده علوم قرآنی آمل اختصاص داده شد
    3-با تلاش طاقت فرسا و زحمات شبانه روزی ریاست محترم وقت دانشکده و همکاران گرامی ایشان، ساختمان کنونی دانشکده علوم قرآنی آمل در چهار طبقه و با زیربنایی قریب به 6000 متر روبه روی آستانه مبارکه امامزاده ابراهیم(ع) برپا گردید که به عنوان تنها دانشکده علوم قرآنی سه استان شمالی کشور باعث افتخار شهر و استان می باشد.
    4-همه بودجه ساخت این دانشکده با تلاش ریاست محترم وقت و همکاران ایشان از همین شهرستان، یعنی شهرستان آمل تامین گردید و با رعایت امانت از سوی پرسنل این مجموعه، صرف ساخت دانشکده شد
    5- لازم است بدانید حتی یک ریال بودجه از شهرهای همجوار، بالاخص ساری، برای ساخت این مجموعه عظیمن دریافت نگردید و همه این افتخار، با پول و سرمایه مردم این شهر ساخته شد.
    6-دانشکده ای که با پول و سرمایه مردم آمل ساخته شده اکنون 6 عضو هیئت علمی دارد که 4 تای از آنها ساروی، یکی قائمشهری و یکی آملی است.
    7-اگر ما دعوای آملی و ساروی را راه انداختیم پس این ترکیب هیئت علمی را چگونه توجیه می کنید.
    8-امیدوارم حراست محترم دانشگاه علوم ومعارف نیز این مطالب را بخواند و این زمینه را از ذهن و ضمیر خود بزداید که دعوا، دعوای قومی و قبیله ای نیست و به اصطلاح دعوای یمن و شام نیست.
    9-هر یک از اعضاء محترم هیئت علمی با لحاظ همه موارد، مبلغی قریب به 5 میلیون تومان ماهانه حقوق دریافت می کنند. به عبارتی، در هر ماه 25 میلیون تومان به اقتصاد عزیزان ساروی از سوی دانشکده علوم قرآنی آمل، که حتی یک خشت آن را نیز عزیزان ساروی، قائمشهری و یا بابلی تامین نکردند، کمک می شود
    10-انصاف چیز خوبی است. ما آملی، ساروی بازی درآوردیم؟
    11-استاد محترمی که گفتی: اگر فلانی که آملی است، رئیس دانشکده شود ما اعتصاب می کنیم
    آیا تا کنون از مردم این شهر، از فرهیختگان، از دانشگاهیان، از مسئولین، از کسبه و ….کسی جلوی شما را گرفته و مانع حضورتان در دانشکده برای تدریس شده؟ به بهانه اینکه ساروی هستید.
    12-اینکه با وجود انبوه فرهیختگان، متخصصین در رشته علوم قرآنی با مدارک دانشگاهی در سطح دکتری و مدرک سطح 4 حوزوی، در شهر بزرگترین مفسر قرآن کریم، شهر ستارگان درخشان آسمان علم و عرفان، حکمت و تفسیر قرآن، شما به راحتی عضو هیئت علمی شدید و کلاسهای درستان ولو با مدرک حوزوی دایر است و حقوق هیئت علمی می گیرید. نشان از فرهنگ قرآنی و اخلاق انسانی و ملکات نفسانی مردم این شهر دارد.
    انصاف داشته باشید.
    از سوی یکی از اساتید محترم دانشکده به برخی از اتفاقات و اقدامات ریاست و معاون آموزش و پژوهش دانشکده، انتقادی شده.
    شما چرا برافروختید؟
    دین تان را به دنیای که فروختید؟
    خدا را شاهد می گیرم که این مطالب را صرفا جهت اطلاع جنابعالی و خوانندگان این سایت عزیز نوشتم و به تعبیر یکی از کامنت ها، اعتقاد دارم ” فان الشاهد هو الحاکم”
    اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

  5. اگر واقعا ریس اینجور که شما میگید هست پس استعفاهایی که داده و مقبول نشده چیه ؟؟ انتقاد در هر برحه ای آزاد و سازنده است اما قضاوت نیاز به تحقیق و بررسی داره…منصف باشید

  6. سلام عزیزان به خصوص شما دانشجویان قرانی شما را به تقوا دعوت میکنم وپشت سر برادر دینی به دروغ صحبت کردن کار جایزی نیست باید در قیامت جوابگو باشید
    التماس دعا

  7. برای ……

    بر تو که دکتری، دو سلام و دو صد درود
    باید تمام عمر ز فضل شما سرود

    مفعولُ فاعلاتُ مفاعیلُ فاعِلُنْ
    این بحرها که لایق وصف شما نبود

    بحرِ مضارعِ مثمّنِ اَخْرَب خراب توست
    مکفوف دربه در شده، محذوف هم کبود

    حسرت برم به جامه رنگینِ در برت
    ای کاش می شد این که در آغوش تو غنود

    دور دلم حصار کشیدم ولی چه سود
    ناز نگاه تو، دلم از سینه ام ربود

    شانت اجل ز آنکه معاون شوی، عزیز
    باید خدا شوی که هماره ترا ستود

    آن پنج تن به یک طرف و تو به یک طرف
    ای پنجِ بعلاوهِ یکْ بر شما درود

    در آستانِ قدسِ تو سرهایِ بی شمار
    چون سجده هایِ واجبِ تنزیل در سجود

    کس را توان همرهی اَت نیست در صعود
    شاید که همرهت شوم این بار در فرود

    از حضرتت که سیدِ اولادِ حیدری
    از سوی ما بُوَد فقط این نغمه و سرود

    دست از دل ِ گرفته ِمحمودِ ما بگیر
    تا کی به گوش او که: یکی بود یکی نبود

    منظور از پنج تن، پنج عضو هیئت علمی هستند که با ایشان می شوند شش نفر

  8. باسمه تعالی
    باسلام
    و با سلامی ویژه و عرض ارادت خدمت هراز نیوز عزیز
    از شما مسئول محترم سایت هراز نیوز تقاضا دارم که شما را بخدا این کامنت را درج بفرمایند.
    اگر آمدن مسئولین به دانشکده، یک بازی و آبی روی آتش است و در واقع صرفا برای حفظ اوضاع وحشتناک دانشکده است، لطفابا احساسات این بچه ها بازی نکنید.
    البته ظاهر قضیه هم اصلا خوب نیست، چرا که باید بی سر و صدا و به شکلی نامحسوس ازدانشجویان ( بویژه ورودی 89 و 90 که فارغ التحصیل شدند) و اساتید مدعو جویای این بل بشوی دانشکده می شدند، نه این که با اطلاع قبلی و با ایجاد هیاهوی رسانه ای به دانشکده بیایند و مسئولین خصوصا ریاست و معاونت آموزش دانشکده با علم به این قضیه، ما ها رو کما فی السابق تهدید کنند به تعهد کتبی و درج در پرونده و استعلام زمان اشتغال و پایان نامه و ….!
    البته قبلا هم از این رفت و آمدها شده بود و امیدوارم این آمدن و رفتن صرفا برای رد کردن گزارش کار نباشد.
    و نکته این است اگر مسئولین و ریاست محترم دانشگاه از جریانات دانشکده ی علوم قرآنی بی خبر بودند، نوعی ضعف برایشان محسوب می شود و اگر می دانسته اند پس اسم این آمدن چیست؟
    و آقای رئیس دانشگاه امیدوارم رفاقت خیلی زیاد شما با معاونت آموزش منجر به ضایع شدن دانشجویان دانشکده و اساتید محترم نشود.
    در واقع باید گفت که خواهش میکنم که آخرت خودتان را به دنیای دیگران نفروشید و در این جریان خدا را در نظر بگیرید و از خدا بترسید.
    خواهش می کنم کامنت رو درج فرمایید.
    با تشکر از مسئول محترم سایت شریف هراز نیوز.

  9. برادر ” ع.الف” و مشاور ارشد فرمانروا ی اتاق… دانشجویی لطفا نون بازوت را بخور.

  10. سلام
    خیلی خیلی ممنونم ازتون که در زمانی که بعضی ها خواب بودند و در حالی که وظیفه ی شما نبود، مردانگی کردید و این فجایع را منتشر کردید تا مردم شریف آمل از این مرکز علمی در شهرشون بی خبر نمونند.
    اما یادتون باشه حالا که قدم در این مسیر ورداشتید برای این که حقی از کسی ضایع نشود، بهتر است همه ی کامنت ها، ولو این که تکراری یا شدیدالحن باشند رو بجز کامنت های که اهانت بار و سیاسی هستند را درج فرمایید.
    تا مردم و مسئولین از این طریق نیز خودشان قضاوت کنند.
    بازم باید به مدیر چنین سایتی بخاط این شجاعت مثال زذنی تبریک می گم.
    تذکر بنده فراموشتون نشود.
    مخلص شما دانشجوی علوم قرآنی آمل

  11. باسلام.صدای حق خاموش نمیشود متاسفانه چهار سال از بهترین دوران عمر خود را در این دانشکده سپری کردیم. در اغاز با اشتیاق امدیم اما امروز پس از فارغ التحصیلی افسوس ان دوران را میخوریم ک ضایع شد. اقایان xوy شما در مقابل خدا مسءولید ظلمی ک شما ب ما دانشجویان کردید و همچنان ادامه دارد هیچ وقت از دل بچه ها پاک نمیشود

  12. سلام و درود بر عوامل سایت هرازنیوز و همچنین تقدیم بهترین درودها خدمت استاد عزیزی که اقدام به شفاف سازی کردند! حقیقتا همچین تلنگری نیاز بود تا عده ای به خودشون بیان و متوجه بشن که این پشت میزنشینی ها به هیچکس وفا نکرده! ان زمان که در پی مچگیری از دانشجویان و تهدید و ارعاب بودید باید به این زمان هم فکر میکردید چرا که والله خیرالحاکمین!

  13. سلام
    تشکر ویژه از مدیر سایت هراز نیوز و همه دست اندر کاران آن
    بنده حین خواندن کامنت ها، دیدم که اکثر مطالب، متوجه معاون آموزش و پژوهش دانشکده و وصف هنرنمایی ها و شیرین کاری های ایشون هست که متاسفانه عرصه رو بر دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشکده تنگ کرده.
    اما ذکر این نکته لازم هست که این همه فرصت برای جولان و هیجان رو چه کسی به ایشون داده؟
    اتفاقا بنده همه این تقصیر ها و قصورات رو از رئیس دانشکده میدونم.
    اگه یه بار با این شخص محکم برخورد می کردند و اجازه نمیدادن که خارج از وظیفه شون عمل کنن. کار به اینجا نمی کشید.
    در کمال ناباوری باید بگم، اصلا خود رئیس دانشکده خواستار حاکم شدن جو ارعاب و تهدید هست.
    -گر چه از دفتر مرکزی برخی مسئولین برای یافتن حقیقت و پی گیری آنچه که در نامه استاد محترم دانشگاه ذکر شده بود به آمل اومدن. ولی با سابقه ای که از این رئیس سراغ دارم، بعدش کارمندها و یا دانشجوها رو می بره تو اتاقش که چی گفتین و چی نگفتین(البته دیگه اون موقع به نظرم کارکنان و دانشجویان باید برن پیش ریاست محترم دانشگاه ، حضرت آیت الله عابدی و شکایت نزد ایشون ببرن. چون دیگه موندن تو این دانشکده صلاح نیست)
    -و باز هم متاسفانه این رئیس و معاون به جای اینکه وقتشون رو صرف ارتقاء دانشکده صرف کنن. افتادن دنبال تهیه و چاپ مقاله های ضعیف تا از این راه برای خودشون شان و جایگاهی درست کنن. آخه یکی نیست به این آقایون بگه شما دارین حق ریاست و مسئولیت می گیرین. مگه به حساب و کتاب اعتقاد ندارین؟
    – چرا جواب اون عزیزی که از شما تو یکی از کامنت ها سوال کرده بود:آیا در سال گذشته برای یک روز ماندن در آمل و چهار روز ماندن در قم، حق مسئولیت و حق ماموریت دریافت می کردین” رو ندادین؟
    -کاش روزی که دانشجو و کارمند رو می بردین تو اتاقتون و در نهایت غرور، بهشون خطاب و عتاب می کردین، فکر این روز رو هم می کردین.
    -دنیا دار مکافات هست حضرت آقا. تو این دنیا مکافاتش رو بکشی و تاوانش رو پس بدی به مراتب بهتر از فردای قیامت در محضر عدل الهی و در منظر رسول مکرم اسلام و ائمه طاهرین هست.
    -حب الدنیا راس کل خطیئه. فکر کنم که عربی تون اینقدر خوب باشه که این عبارت رو متوجه بشین
    -به قول یه عزیزی خدا رو خیلی شکر کنین که جلوی این قضیه همین جا گرفته شدو چرا که فرصت خوبی برای تامل و تفکر و بازخوانی رفتارهای دوران ریاست شماست. شب ها فرصت خوبی برای محاسبه عملکرد این سالهاست. دریاب دریاب دریاب
    هراز نیوز ممنونم

  14. سلام
    ضمن عرض تشکر ویژه از سایت هراز نیوز که به تنهایی برای احقاق حق ما دانشجویان به پا خاسته, تقاضا می کنم کامنت ها رو البته اگه توهینی توش نیست زودتر ثبت کنین.
    من چند روز هست که کامنت گذاشتم و هیچ مشکلی هم نداشت. صرفا نقد یک اقدام بود
    اما متاسفانه هنوز درج نشده.
    به خاطر اینکه ثبت این مطالب در زمانش به خیلی از سوالات و شبه ها پاسخ میده.
    و وقتی زمان بگذره اصل سوال از ذهن خواننده میره و جوابیه اری نداره
    ارادتمند همه شما هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *