هراز نو : قنبر قنبری دادستان شهرستان نوردر پاسخ به سوال خبرنگار هراز نو در خصوص دستگیری افرادی به خاطر دریافت رشوه در یکی از نهاد های شهرستان نور گفت : با توجه به اینکه پرونده در حال رسیدگی است در حال حاضر امکان اطلاع رسانی موضوع نیست اما موضوع فقط رشوه نبوده است و اتهام حیف و میل بیت المال نیز مطرح است که باید اجازه دهید تا حصول نتیجه خبر های تکمیلی بعدا اعلام شود .

دادستان نور در خصوص اراده دستگاه قضایی برای مقابله با تجاوزات انجام شده به حريم دريا و اقدامات خودسرانه در اين حوزه تصریح کرد : هر تجاوز به حریم دریا بدون هرگونه اغماض مورد برخورد جدي قرار می گیرد  نسبت به قلع‌وقمع آن‌ها اقدام می شود .

وی ادامه داد : امروز دو مورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان نور  در راستای آزاد سازی حریم دریا دستور قلع داده شد .

قنبری با اشاره به اینکه اعضاي شوراي حفظ حقوق بيت‌المال که با همدلي و انسجام خوبي تصميمات مؤثر در تحقق منويات مقام معظم رهبري برداشته اند تصریح کرد : خواسته ما از مردم عزیز این است که همکاری  لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند و در صورت مواجهه با چنین تخلفاتی مراتب را به اطلاع مسوولان برسانند .

قنبری با اعلام اینکه دستگاه قضا برای اجرای درست قانون نیازمند همکاری امت حزب الله است بیان داشت : امروز برای بنای اضافه یک هتل در حریم دریا و همچنین یک اسکله تفریحی دستور قلع داده شد .

وی افزود: فردا هم در راستای حفظ حقوق بیت المال اقداماتی از سوی دادستانی انجام خواهد شد که به موقع اطلاع رسانی خواهیم کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *