گفت: انتخابات شورای مرکزی اصلاح طلبان آمل با تدابیر شدید، مخفی کاری و جلو گیری از ورود خبرنگاران برگزار شد .
گفتم:  الان که دور دور اصلاح طلبان است پشت هم جلسه می گذارند و بیانیه صادر می کنند چرا مخفی کاری ؟
گفت: در جلسه انتخاباتی شان اجازه ندادند چند خبرنگار از برنامه گزارش تهیه کنند و آنها را بیرون انداختند.
گفتم: مگر اصلاح طلبان مدعی فضای باز و آزادی مطبوعات نیستند پس چرا خبرنگاران را بیرون کردند ؟
گفت: یه کسی به آنها مشورت داده اگر بگذارید خبرنگاران بیایند عکس بگیرند تصاویر شما شناسایی می شود !
گفتم: خوب بشود مگر اصلاح طلبان قرار است چه کار کنند که از انتشار تصاویرشان می ترسند؟
گفت: چه عرض کنم؟! اینا همه بهانه است تا حالا هرجایی نشست اصلاح طلبان برگزار شده درگیری و بزن بزن و استعفا و من افشا می کنم راه افتاده اصلاح طلبای آمل هم از ترس این مسایل از حضور خبرنگاران جلوگیری کردند .
گفتم: حالا این شورای اصلاح طلبان قرار چیکار کنه ؟
گفت : هیچی چند تا بیانیه انتقادی به نماینده آمل و معرفی چند نفر برای دریافت ریاست یک اداره  و احتمالا معرفی کاندیدای مجلس شورا اسلامی ، البته هرکی هرچی می خواد تایید کنه مهم نیست حرف حرف شیخ اصلاحات است او  می گوید کی مسوولیت بگیرد و کی کاندیدا شود ؟
گفتم : پس این همه آدم برای چی جمع شدند؟ این که آخر دیکتاتوری است !
گفت : مگر شما اصلاح طلبی که دخالت می کنی همون بهتر که شما رو راه ندادند !

گفتم : جایزه شما هم این گونی سیب زمینی !

یک گونی سیب زمینی

19 thoughts on “اصلاح طلبان آمل و یک گونی سیب زمینی”
  1. كدوم خبرنگار روشنفكر خواست از جلسه اصلاح طلب گزارش يا عكس بگيره اصلا چه به درد اين شهرستان مي خوره انتخابات شون ؟
    خواهشا به اسم خبرنگار نريد جاي براي گزارش شهن شخصيت ما ها رو زير سوال نبريد

  2. به اقای فرصت طلبی مثل ر ن چه مربوطه به اقدامات اصلاح طلبان فضولی کند

  3. مانفهمیدیم راه ندادن به یک جلسه خصوصی چه ربطی به یک گونی سیب زمینی دارد.واساسااخلاق وعفت کلام چه جایگاهی دررفتاررسانه ای مدعیان دارد من شاهدصحنه ورود 2خبرنگارمورداشاره بودم که حتی بدون معرفی خودوسوال وجواب واردسالن شده ونشستند.

  4. با سلام خدمت شما مسئولان سایت هراز نیوز
    اگه زحمتی نیست اول اسم خبرنگار و… نویسنده این خبر رو در خبرتون عنوان بکنید . تا کسی که مراجعه کننده و بیننده این خبر هست بدونه نگارنده خبر کیه و اعتبار و ارزش و سطح سواد این نیوسنده خبر چقدر تا با دونستن این موضوع اصل خبر رو بتونه سنجش و برآورد بکنه چون اسم خبرنگار برا بیننده خیلی مهمه…
    نه اینکه همینطوری عکس یک سیب زمینی رو بزنین و بیاین اصلاح طلبان خراب بکنید . من نمیگم اصلاح طلبم یا اون طرفی …
    مثلا شما تو خبر تمرین مختلط ورش در دانشگاه شمال خیلی دارین بی انصافی میکنید . یه بچه متوجه میشه شما منظورتون از این خبر خراب کردن ….هست .شما باید جواب خدا و بنده خدار رو بدین ، توی عکس کلا 3 نفر هستند بعد شما خبر میزنی ورزش مختلط…..
    یک کم هم شده وجدان خود رو …

  5. یک گونی از این سیب زمینی ها هم به پاس خدمات زایدالوصف مرشد و مرادتان آقای دکترپرفسور ….. مدیر لایق و نماینده بی مثال مجلس و نمنونه شایسته و بایسته از الگوی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی تقدیم کنید.

    یادتون نره چون در غیر این صورت عذاب جهنم منتظر شماست….

  6. دمت گرم . خوشم اومد. واقعا که به اندازه این گونی سیب زمینی هم ارزش ندارند

  7. با سلام ،مگر نماینده آمل معصومه که شما میگید از او انتقاد نکنید،ثانیا الان که روسای شهر و فرماندار رو معلومه کی معرفی میکنه،دیگه بسه حنای شما دیگه رنگ نداره ….. میدونم منتشر نمیکنید

  8. به به !! هر دم از این باغ بری می سد !! واقعاً آدم با خوندن این مطلب، به عمق غنای فکری، اخلاقی، تربیتی و اصول حرفه ای کار نویسنده این مطلب پی می بره. آقای نویسنده با ادب! دوست داری من هم به خاطر این خوش خدمتی که به …..با ادب تر از خودت که وصف حال ایشون رو همگان می دونن بهت جایزه بدم و عکس یک … رو برات بذارم ؟! شما دیگه دم از آزادی بیان نزن! شما همونائی هستید که تا دیروز چاقو و چوب و چماق دستتون بود و دنبال مردم می کردید و حالا از برکت این نظام یقه هاتون بسته شد و میکروفون و قلم افتاده دستتون. اگر در جائی بزن بزن هم شده به لطف هم پیاله ای های عزیز شما صورت گرفته که برای بر هم زدن جلسات این چنینی از طرف همون هائی که تو این مطلب داری سنگشون رو به سینه می زنی اجیر شدن. افشا کردن و بگم بگم ها از صدقه سر پدر معنوی شما جناب پرفسور م.ا ( با کلی مقاله بین المللی ) در این مملکت رواج پیدا کرده و نه از جانب دیگران از جمله اصلاح طلبان. اگر چیزی در چنته داشتی و مقداری توانمندی عقلی هم کنارش بود نیازی به این گونه مطالب نبود که بیش از پیش شخصیت واقعی قداره بندت رو که موقتا لباس ژورنالیستی تنش کرده رو به مردم بشناسونی. بی خیال این کار شو! چنین فضاهائی به درد امثال تو نمی خوره. تو جات جای دیگری هست که تا قبل این بودی. خدا بیامرزدت.

  9. باید علاوه بر دیکتاوری صفت بی ادبی روهم به عزیزان به ظاهر اصلاح طلب تقدیم کرد جالب هست که به جای پاسخ منطقی فقط توهین وتخریب کامنتها معرف شخصیت شون هست

  10. بابا یکی نسیت بکه تو آن جلسه رای گیری مطرح نبودچیزهای مطرح شد که بالاتر از رئیس جمهور ودیگر بزرگان ادعا داشتند واز مقام معظم رهبری استمداد طلب کردند درخصوص حصر کروبی وموسوی وممنوع تصویری رئیس دولت اصلاحات عزیزان اصلاح طلب شما باید از 8 سال دوران طلائی دولت اصلاحات که دردستان بود خوب استفاده می کردید که نکردید که مردم ناگزیر شدن دولت احمدی نژاد راقبول کنند آلان مردم هم به دولت تدبیروامید رای دادند به شما که رای ندادند ؟چون شما امتحان خود رادردولت اصلاحات خوب پس دادید به عملکرد 4 ساله بد احمدی نژاد رای دادند ودرانتخابات بعدی خواهید دید که مردم بلکه به روحانی هم رای ندهند بخاطر اینکه هنوز نتوانسته است وعده های خود را عملی کند پس این دلیل نمی شود که در انتخابات ریاست جمهوری مردم به شما رای دادند .بیائیم آستین همت رابالا بزنیم درکنار دیگر گروهها همانند اصفهان ، کرمان وشیراز در شکوفائی شهرمان ید واحد باشیم واین بگو مگو ها را کنار بگذارید و….

  11. مردم از هر چی اصلاح طلبه حالشون دیگه بهم میخوره.. اون از زمان خاتمی بگیر تا زمان حال که روحانی هم یکجورایی وام دار این گروهک هست…………. این اصلاح طالبنها ابروی هرچه سیاست و سیاست مدار رو بردند……………………

  12. شهر آمل یک شهرمذهبی بوده و افراد سکولار اصلاح طلب در ان جایی ندارند……

  13. شهر آمل جای تندروها و نوچه گان دلواپسان و شعبان بی مخ ها نیست

  14. دمت گرم . خوشم اومد. از آرم و برگ برده داش محمود در سال 88 خوب اسفتاده کرده اید . او می گفت من اصول گرا هستم . ولی بدانید که این با با سیب زمینی بی سیب ذمینی بازنده هستید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *