بانک ملی با توجه به کسر مبلغ 50 هزار ریال آبونمان ساپتا از حساب برخی مشتریان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش هراز  به نقل از روابط عمومی بانک ملی، پیش از این طی چندین نوبت از طریق رسانه‌های ارتباطی مختلف مانند ارسال پیامک، سایت بانک و جراید کثیرالانتشار در این باره اطلاع‌رسانی صورت گرفته بود و این پیامک به مشتریانی ارسال شده که در بازه زمانی تعریف‌شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام نکرده‌اند، بنابراین این عده تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی السابق حفظ کرده‌اند.

بانک ملی ایران در سال 1393 مبلغ 24 میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت کرده و این مبلغ برای سال 1394 حدود 50 میلیارد تومان برآورد شده‌است که به دلیل هزینه بالای این خدمت برای برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی شود.

سرویس عمومی به صورت رایگان به مشتریان ارائه شده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان است، آبونمان سالانه به مبلغ 100 هزار ریال در دو نوبت (هر نوبت 50 هزار ریال) اخذ شود.

بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا طی چندین نوبت اطلاع رسانی شده و بازه زمانی مشخصی برای اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد.

در دوره یاده شده 49 هزار و 600 نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام کردند و خدمات ویژه ارسال پیامک برای آنها غیر فعال شد که از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می‌شود.

با توجه به امکان عدم اطلاع برخی مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف از خدمت مزبور کنند، مبلغ آبونمان کسر شده (50 هزار ریال) به حساب آنان برگشت داده خواهدشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *