هراز :ماموران پليس آگاهي شهرستان ” آمل ” مازندران، متهم به قتل مردي جوان را که در شهرستان ” زابل” سيستان و بلوچستان مرتکب جنايت شده بود، پس از يک سال و نيم فرار از دست قانون، در اين شهرستان شناسايي و دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبری  هرازنو ، در پي وقوع قتل در هشتم آبان ماه سال 1392 در شهرستان زابل که بر اثر آن فردي ” رحمت – و ” 25 ساله با ضربات چاقو، مردي جوان را از پاي در آورد، و متواري شد، کارآگاهان پليس آگاهي رد اين متهم به قتل را در شهرستان آمل شناسايي کردند.

براساس اين گزارش، با کشف سرنخ هايي از رد پاي قاتل فراري در شهرستان آمل با هماهنگي هاي قضايي، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل قرار گرفت .

پس از وصول نيابت قضايي و انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، محل اختفاء قاتل فراري در يکي از مناطق مسکوني شهر شناسايي شد.

ماموران با هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي متهم به قتل را دستگير کردند، متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، لب به اقرار گشود و اظهار داشت: با همسر مقتول ارتباط پنهاني داشته است و زماني که مقتول از اين موضوع با خبر شد، بعلت درگيري با وي، با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است .

متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *