untitled untitled2

 

هراز : ولی الله بیشمی عضو شورای شهر امام زاده عبدالله نصب بنر تشکر از عملکرد نماینده مردم آمل را کار تبلیغاتی دانسته  و این کار را هزینه کردن بیت المال می داند.

اما تقی ابراهیمی سخنان خواهر زاده اصلاح طلب خود را قبول ندارد و بیان می کند که یوسفیان ملا 4 میلیارد تومان اعتبار برای این منطقه گرفته و شهرداری فقط براساس وظیفه از نماینده مردم تقدیر کرده است .

ظاهرا موضوع گیری های سیاسی در شهر امام زاده عبدالله دایی و خواهر زاده نمی شناسد ، بیشمی قبل از این نیز در موضوعات مختلف نظر مخالف با سایر اعضای شورا داشته است اما هیچ وقت در خصوص خبر خرید تبلت برای خودش و برخی اعضای شورا اظهار نظر نکرده است.

در روز های آینده احتمالا شاهد موضوع گیری های جدی تری از این دایی و خواهر زاده خواهیم بود دایی که معتقد است خواهر زاده اش به دلیل عدم سکونت در منطقه حق اظهار نظر ندارد و خواهر زاده ای که  عاشق  ژست های سیاسی است تا خود را از سران اصلاح طلب و پای همه  مخالفتها  نشان دهد .

24 thoughts on “عکس/ دایی راست می گوید یا خواهر زاده ؟”
  1. هراز نیوز وسط دعوا نرخ تهیه می کنی و با اهداف جناحی به جانب داری از دایی در مقابل خواهر زاده می پردازی.

  2. افرین بر مدیر سایت هراز نیوز که واقعا با یک تجزیه و تحلیل بسیار مختصر و جالب بطن واقعیت را بیان داشتند . اقای بیشمی که عاشق حرف زدن بدون عمل هستش چون شغل او مشاوره و حرف دیگه انتظار بیشتر هم از او نباید داشت ، دم از قانون میزنه ولی خودش به ان عمل نمیکنه ، اقای بیشمی یک سوال با گوشی بیت المال اپل داخل وایبر و تانگو و دیگر فضای مجازی خوش میگذره ؟؟؟

  3. انتظار میرود هراز نیوز در تحلیل خبرها بیطرف عمل کند

  4. انتظار بی طرفی از سایت هراز نیوز توقعی بیهوده است چون همه کامنت های مخالف را خذف می کند من بیش از ده کامنت گذاشتم که هیچکدام را در سایت نذاشتن

  5. اقای همشهری تو دیگه کی هستی که به گوشی گیر دادی این گوشی وامثال ان دست هر ننه قمری هست واقعا با منطق باید حواب داد نه لا حاشا وکلا

  6. واقعا مسخرست اصلا پولی برای امام زاده عبدالله واریز نشده

  7. بد نیست یک حکاکی بر روی سنگ هم برای احداث فرودگاه، متروی تهران-آمل و سایت پرتاپ موشک به فضا هم به کمک هرازنیوز برای آقای یوسفیان انجام شود تا نسلهای آینده هم از وعده های ایشان بی خبر نمانند.

  8. بازی برد برد (دایی-خرزا)
    گر چه در افواه سیاسی جایگاه سیاسی مهم است و تقسیم غنائم مهمتربطوریکه نادر شاه با آنهمه فتو حاتش حاضر می شود برای استمرارحکو متش فرزند خویش را نا بینا سازد واین جنایت فجیع را مر تکب می شود اما در دعوای (دایی خرزا)(جناب مشاور تحصیلی آغای !حاج ولی الله و خواهر زاده اکابر خوانده اش جناب مستطاب تقی خان همین قدر بس که افراد مو صوف بازی برد برد را چیده اند ظاهرا”این دو مهر ه را بگونه ای حر کت می دهند که هیچکدام کیش مات نشود !بطوریکه هر که درچالش اتخابات آتی برنده شد دیگری را در تقسیم غنائم همراه خویش کند(چپ-راست) (دایی-خرزا)و در این میان بیچاره مردمی که فریب شعار این دو را می خورند .
    یکی نمی پر سد مگر نماینده نور مر ده است که شما برایش تعین تکلیف می کنند و بودجه کاغذی می آورید و هوا”منثورا می با فید و نسخه می پیچید وانگهی اگر جناب شهر دار شماپر بهر و پر شیر بود !؟گودال سه سالانه شما را به سر انجام می رساند که شب و نصف شب کسی در آن نیافتد و هلاک نشود !
    و نصیحتی از روی ارادت به مر دم غیور و فهیم اسکو محله که هر رای شما نشان بزرگی و عزت شماست مباد آنکه از آن عده ای طمع برند و آبادانی منطقه را به تاراج بسپارند والسلام عزّالعالی مزید

  9. جناب عزیز هر کس که شما را می شناسد بر منطقی بودن و اعتلالی بودن شما اعتراف دارد . و جایگاه شما را در شهر رفیع می دانند . و لی جهت گیری شما در پخش کامنت ها گویایی این امر نیست شما می دانید موبایل از محل حق الجلسه و با نظر اکثریت افراد در جلسه که بیشمی از مخالفین این امر بوده تهیه شده هرچند این امر ایراد قانونی و شرعی ندارد . چرا شما فقط کامنت ها مربوط به حمله به ایشان در این زمینه را با گذاری می کنید مگر دایی او که الان در مقابل اوست . و با این سوادش و رفتارش فقط دوست دارد رئیس باشد و دیگر اعضا گوشی ندارند . او با سواد است و وارد فضای مجاری می شود و دیگران نمی توانند . شما که کامنت ها را کنترل می کنید نخبه کشی نکنید . جان مادرت این متن به کسی اهانت نشده واقعیت است . کامنت کن . قبلی را که بارگذاری نشد نمی دانم چرا

  10. چرا نقد نظر همشهری را بار گذاری نکرده اید

  11. یک بنرتقدیرکه این همه جنجال ندارد!
    آیابه نظرشماشهرداری بدون هیچ وپوچ این بنررانصب کرده یااینکه خبرهایی وجود دارد؟
    جناب شهردارمحترم لطف کنیدباتوضیحات متقن وباسندبه این شبهه خاتمه دهیدچون به نفع شهروشهرداری وشورای محترم نیست! یاعلی مدد

  12. سلام آقای ع.ص نه با آغای جنابحالی چیزی از شخصیت آقای بیشمی کم می شود،ونه با مستطاب چیزی از بزرگی و درایت آقای ابراهیمی میکاهد . تو بگو کجات می سوزه ؟ که هنوز جزوولز انتخابات رو می زنی . نکنه هنوز تو شوک |پاسخ دندان شکن آقای بیشمی در مسجد اسکومحله به خود هستی ؟ این پنبه را از گوش خود در آر . مردم اسکومحله( اسکو و اسحاق ) ]وشیار تر از این حرفها هستند و هرلحظه تمامی کارهای شمارا رصد میکنند . شیطنت دیگر بس است ، تدبیر دگر کن آقای فوق لیسانس تاریخ ؟این آب برای تو ماهی ندارد بیخود زحمت گل کردن به خودمده؟ راستی آرم چسب زخم هندی پلاست را تو ذهنت تصور کن . احسنت همین ولا……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *