رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل گفت: صاحبان واحدهای صنفی و بخش‌های مختلف این شهرستان با ورود 455 فقره پرونده تخلف، بیش از یک میلیارد ریال تعزیر شدند.
خبرگزاری فارس: واحدهای صنفی آمل یک میلیارد ریال تعزیر شدند

 

سیدمرتضی صادقی امروز در گفت‌وگو با فارس در آمل با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت نوروزی بر واحدهای صنفی از 15 اسفند ماه سال 93 کار خود را آغاز و تا 15 فروردین 94 ادامه داشت، افزود: در این بین 455 فقره پرونده تخلف با همکاری بازرسان و همکاران ستادی تشکیل شد.

صادقی میزان محکومیت متخلفان صنفی در ایام تعطیلات نوروز را یک میلیارد و 261 میلیون و 300 هزار ریال عنوان کرد و افزود: بیشتر پرونده‌های تشکیل شده در ایام نوروز رسیدگی و منجر به رای قطعی شد که در این بین قاضی کشیک و بازرسان علاوه بر سطح شهرستان در نمایشگاه عرضه محصولات بهاره قبل آغاز سال جدید با تشکیل شعبه سیار بر روند بازار نظارت داشتند.

وی با اشاره به بازرسی و بازدیدهای روزانه در قالب گشت مشترک با ادارات و نهادهای گوناگون به همراه رسیدگی‌های لازم گفت: در زمینه بازرسی‌های ستاد تسهیلات سفر و واحدهای صنفی در نوروز نسبت به سال‌های گذشته افزایش را شاهد هستیم.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل با تاکید بر اینکه برای نخستین‌بار طی روزهای پایانی سال گذشته در نمایشگاه عرضه محصولات بهاره برای دسترسی مردم و نظارت بیشتر شعبه سیار مستقر کردیم، گفت: بیشتر تخلفات و پرونده‌های صنفی در بخش کالا و خدمات، تخلفات بهداشتی و دارویی، درمان، دامپزشکی و قاچاق کالا بوده است.

صادقی با تاکید بر نظارت واحدهای نانوایی و خبازی بیان کرد: در این زمینه تخلفات نسبت به گذشته کاهش محسوسی داشته است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی آمل عنوان تخلف در طرح نوروزی را به ترتیب شامل گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید، تداخل صنفی و تقلب دانست و گفت: گران‌فروشی با میزان 210 مورد پرونده بیشترین تخلف را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *