افزایش 50 درصدي کشف انواع سرقت ها در آمل

هراز – فرماندهي انتظامي شهرستان آمل در راستاي پيشگيري اجتماعي، مهمترين عملکرد پليس در ايام نوروز را برقراري نظم و امنيت و ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و مسافران نوروزي وکاهش سرقت بيان کرد.

 سرهنگ”ولي الله گنجيان مقدم” ضمن تبريک سال نو به ارائه عملکرد پليس در تعطيلات نوروز پرداخت و مهمترين ماموريت پليس در اين ايام را فراهم نمودن محيطي امن و آرام براي شهروندان و مسافران نوروزي دانست.

سرهنگ ” گنجيان ” در اين ديدار گفت: در ايام نوروز نيز با اجراي طرح هاي پيشگيرانه و اقدامات کنترلي لازم با افزایش 50 درصدي کشف و افزايش 15 درصدي دستگيري ها در حوزه انواع سرقتها در مقايسه با سال گذشته مواجه بوده ايم.

وي بيان داشت: پليس در در ايام نوروز و ازابتداي شروع تعطيلات و با تلاش همه همکاران در پليس هاي تخصصي و کلانتري و پاسگاه ها و اتخاذ تدابير پيشگيرانه و با بهره گيري از تمام توان و تجهيزات خود بستر مناسبي را براي آرامش و امنيت بيشتر شهروندان و مسافران نوروزي فراهم کرد که اولويت اصلي پليس افزايش امنيت اجتماعي و جلب رضايتمندي مردم است.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت: نقش آموزش همگاني در ارتقاء فرهنگ ترافيکي مردم در حوزه تصادفات ،شاهد کاهش صد درصدي تصادفات بوده و با اتکال به خداوند و حضور موثر پليس تصادف فوتي منفي بوده است .

اين مقام انتظامي گفت: در روزسيزدهم فروردين با اجراي طرح هاي پيشگيرانه و زحمات کارکنان و برنامه ريزي هاي صورت گرفته و با حضور پليس در محلات و پارک ها و تفرجگاه ها نظم و امنيت بيشتري را براي خانواده فراهم و در اين روز هيچگونه سرقتي در سطح حوزه نداشته ايم.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در خاتمه از افزايش 12 درصدي کشفيات مواد مخدر خبر داده و گفت: در اين مدت تا کنون بيش از هفت کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف و دستگيري ها نيز 27 درصد افزايش داشت .

كشف لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق و غيرمجاز در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان” آمل” مازندران ، از کشف انواع لوازم آرايشي خارجي قاچاق و تاريخ گذشته در اين شهرستان خبر داد .

سرهنگ “ولي الله گنجيان مقدم ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : ماموران پليس مبارزه با قاچاق کالاي آگاهي اين فرماندهي در طرح مشترک بازرسي از فروشگاه هاي لوازم آرايشي و بهداشتي که با همکاري نماينده اداره بهداشت و درمان شهرستان انجام گرفت، موفق به کشف 10 هزار قلم انواع لوازم آرايشي خارجي غير مجاز و تاريخ مصرف گذشته شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل خاطر نشان کرد: :در اين راستا واحد صنفي مذکور پلمب و فرد متخلف به مرجع قضايي معرفي شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *