فرمانده انتظامي شهرستان” نور” مازندران،از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي و کشف خودروي گرانقيمت خبر داد .
سرهنگ ” نوروزعلي شاليکار ” در گفت و گو با هراز  با اعلام اين خبر افزود : در پي کسب خبري مبني بر سرقت داخل خودرو در محور ” نور – محمودآباد” ، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامي” ناتل کنار” اين فرماندهي قرار گرفت .
فرمانده انتظامي شهرستان نور گفت : ماموران با حضور در محل حادثه با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، راننده و سرنشين يک دستگاه خودرو سانتافه پس از توقف در کنار خدروي مالباخته با شکستن شيشه خودرو اقدام به سرقت داخل خودرو کردند.
سرهنگ شاليکار افزود : ماموران با دريافت مشخصات خودروي سارقان در عمليايت ضربتي و هماهنگ در کمتر از چند ساعت خودروي مورد نظر را در يکي از مناطق تجاري شهر شناسايي و متوقف کردند.
وي افزود : با کشف خودروي سارقان ماموران متهم به سرقت به نام “علي – م ” را دستگير کردند و در بررسي ها و انجام تحقيقات پليسي دريافتند، اين فرد از سارقان سابقه دار و حرفه اي اهل اصفهان است که با سرقت اين خودروي گرانقيمت اقدام به سرقت از ديگر خودروها مي کند.
شاليکار با اشاره بازرسي ماموران از خودروي سرقتي، از کشف مقادير زيادي اموال مسروقه داخل خودرو شامل کيف زنانه ، گوشي تلفن همراه ، تبلت ، کارت ها اعتباري ، مدارک مالکيتي و شناسايي ، پلاک هاي مسروقه خودرو خبر داد .
وي افزود : متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس تاکنون به 16 فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *