بزرگترین مجموعه ورزشی روباز روستایی استان در آمل افتتاح شد.
به گزارش هراز به نقل از مهر، فرماندار آمل پیش از ظهر چهارشنبه دراین مراسم از افزایش فضاهای روباز ورزشی در این شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت: در سالهای اخیر ایجاد فضاهای روباز ورزشی در قالب طرح های ضربتی در آمل رو به رشد بوده است.

یدالله اکبرزاده افزود: تاخیر چند ساله در تکمیل تنها استادیوم ورزشی پنج هزار نفری شهر آمل که از مصوبات سفر دولت است متاسفانه نیمه کاره مانده و برابر برنامه زمان بندی شده عقب است.

وی اضافه کرد: استادیوم ورزشی پنج هزار نفری آمل به همراه دو طرح ورزشی در شهرهای ساری و نور در دور سوم سفر دولت به مازندران حدود 75 میلیارد ریال اعتبار به آنها اختصاص داده شده اما متاسفانه تاکنون سهم شهرستان آمل از این اعتبار مشخص نشده است.

فرماندار آمل ادامه داد: شهرستان آمل از استعدادهای بالایی در همه رشته های ورزشی برخوردار بوده و باید با تکمیل زیرساختهای ورزشی در جهت توسعه ورزشهای قهرمانی تلاش کرد.

اکبرزاده، اجرایی شدن مجموعه ورزشی شهدای کلاکسر در مدت کمتر از هشت ماه با تلاش شبانه روزی اعضای شورای اسلامی و دهیار کلاکسر قابل تقدیر است و این حرکت شتابان باید الگوی همه روستاهای این شهرستان شود ازاهتمام جدی فرمانداری آمل  برای تامین اعتبار مورد نیاز برای جاده دسترسی مناسب مجموعه ورزشی شهدای کلاکسر بزودی خبر داد.

 

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *