هـراز:  در یک عملیات غافلگیرانه توسط ماموران پلیس امنیت و اطلاعات آمل سجاد ش در مسیرگرگان دستگیر شد .

به گفته یک منبع آگاه  ماموران زبده پلیس اطلاعات و امنیت آمل  با شناسایی  مخفیگاهش در شهرستان ساری  در یک عملیات  پیچیده پلیسی  در نهایت متهم ( سجاد ش ) را در حالیکه قصد سفر به گرگان را داشت دستگیر کردند .

سجاد ش  آخرین بار در شهرستان آمل اقدام به تیر اندازی در جلو زندان  آمل  کرده بود و متواری شد .

قاطعیت دستگاه قضایی و پلیس و سربازان گمنام امام زمان (عج) برای برخورد با وی و  تلاش شبانه روزی پلیس اطلاعات و امنیت آمل  در نهایت منجر به دستگیری وی شد .

 

55 thoughts on “فوری – سجاد ش دستگیر شد”
  1. شمایی که قضاوت می کنید این ادم کی و کجا بی دلیل وبی خودی کاری کرد شما برید تحقیق کنید متوجه میشید که این اقا با هرکسی که دعوا کرد یا تفنگ کشید اومدن اذیتش کردن به پروپاش پیچیدن هر کیو که زد

  2. جناب اقای گنجیان و برو بچه های پلیس اطلاعات شهرستان آمل دمتون گرم ، شمه خسته تن ره بلاره. خدا کنه همه قدرتون رو بدونند.
    چشم حسود کور

  3. خدا قوت.خسته نباشن.ای کاش ارازل اوباش شهر بابل رو هم دستگیر و به سزای اعمالشون برسن

  4. سلام

    خدا قوت واقعا جای تشکر داره دستگیری اراذل واوباش/از پیام یکی از دوستان واقعا تشکر میکنم که یاد اوری کردن پهلوان هایی مثل شهید جعفری رو/این اراذل ضعیف کشند اگه جرات وجسارت دارند برن از آب وخاک این ملت دفاع کنند نه اینکه داخل شهر اقدام به نیراندازی کنند
    مردی نبود فتاده را پای زدن گردست فتاده ای بگیری مردی

    اقای شیرامه نه تنها شیر نیستی بلکه بچه ای فقط یه چند دقیقه ای با خودت تنها باش وفکر کن به کارهات یه خرده فکرکن جوون هایی دارند واسه این مملکت جون میدن تا ارامش بیاد ولی افسوس …..

  5. باسلام
    خواهشا این دفعه ونه حاله بیرن !

  6. بريد تحقيق کنيد .سجاد کسي رو کاري نداشت دو سال ازاد بود . بعد دو سال ي نامردي به پروبالش پيچيد تا باعث شد دوباره دست ب تفنگ شه .

  7. البته عاقبتش مشخص نیست. ممکنه بجرم زورگیری شلاق هم بخوره بعد بیاد مسوولی چیزی بشه. باید دید خدا چی میخواد

  8. سجاد بیخود دعوا نمیکنه.از قدیم میگفتن تا کنگلی خنه ره سخ ندی کنگلی تره نزنه

  9. مفسد فی الارض؟؟؟!!!!!!مگه تا الان یه عادم عادی رو زده؟!!مگه بی ناموسی و زورگیری داشته!!!مگه قتل کرده؟؟!!فقط چهارتا اراذل و اوباش رو که واسه شما همشهری های محترم مزاحمت ایجاد میکردن و هرکاری دلشون میخواست تو امل انجام میدادن وکسی جرات دفاع از خودشو نداشته سجاد بدبخت رفته ادبشون کرده و خودشو بخاطر شما عزیزان نابود…..

  10. اقای لیتکوهی و دیگر دوستانی که از سجاد شیرامه حمایت میکنین شما یا جاهل به تمدن و قانون و آداب زندگی در اجتماع هستین و یا خودتون رو به تجاهل زدین!!!
    گیرم که دیگران به پر و پای ایشون پیچیده بودن مه مملکت شهر هرته قهوه خونه مش قنبره که هرکی خودش دست به سلاح بشه و انتقام بگیره؟ مگه این شهر دادستان و نیروی انتظامی و دادگستری نداشت؟ میرفت از دست مزاحماش شکایت میکرد. ضمنا مردی به تفنگ کشیدن نیست. ایشون اگه مرد بود و جنم و جربزه داشت اولا با دست خالی برخورد میکرد دوما به روی کسی که دست و پاش بسته بود اسلحه نمیکشید
    پهلوون واقعی امثال سردار حیدری و شهید جعفری و دیگر شهدای ما بودن که جونشون رو دادن تا مردم کشورشون امنیت و آسایش داشته باشن نه امثال اوباشی مثل اینها که هیچ هنری جز ایجاد ترس و وحشت و سلب امنیت مردم ندارن
    امیدوارم دادستان عزیز شهرمون بدون توجه به فشارهای ممکن، مثل همیشه قاطع و شجاعانه این پرونده رو برای همیشه ختم به خیر کنن

  11. دقیقا حق با خبرنگار آملی هست
    ضمنا کسانی که عمو سجاد شما بهش تیراندازی کرده از دوستانه صمیمی شخص ایشان بوده که از رفاقت های بیجا کار به اینجا کشیده شده….
    اصلا همه چیز از یک مراسم جشن خیلی دوستانه شروع شد…
    بعد کی جرات داره به شهر ما توهین کنه؟؟؟؟
    مگه اینجا تگزازه؟
    اصلا چه کسی و به کدام قسمت شهر بی احترامی کرده که ایشان مدافع شهر و شهروندان شده؟
    نکنه جمع کردن اشرار منطقه و بزن و بکوب وشادی و رقص های این فرد هم جهت شاد نمودن دل ملت آمل بوده؟
    تازه گیریم که مابی احترامی شده باشد،
    مگه خون رو با خون می شورن؟؟؟
    فکر کردین از این شرور بزرگتر نیست؟؟؟
    پس همینطور کشت و کشتار راه بیاندازیم و واسه خودمون سناریوی دفاع از شهر بسازیم؟
    لطفا قانون را بیشتر مطالعه فرمایید….

  12. خیلی ممنون از سربازان گمنام امام زمان که همچین شرور وحشی ای را دستگیر کردند

  13. با سلام
    با نظر خبرنگار آملی کاملا موافقم//..

  14. اجتماع محل دعوا و جنگ و ستیز و گریز نیست اجتماع محل تر بیت و سازندگی و ااعتلای امور انسانی است اگر بتوانیم با تعلیم و تر بیت وتوسل به فنون روانشناسی مشکلی را حل کنیم هنر کر ده ایم اگر تعلیم و تر بیت نباشد همه اجتماع را زندان نمائیید باز قادر به کنترل نخواهید بود انسان فطر تا” انسان خلق شده است مگر اینکه دستگاهها ی تر بیتی تعلل کر ده باشند فاقم وجهک دین حنیفا فطر تالناس التی فطر ا”الناس الیه در کنار قوه قضائئیه و ضابطین انتظامیش باید یک دستگاه روانشناسی و مدبر احوال مر دم باید وجود داشته باشد تا با تحقیقات کار شنا سانه در پی تر بیت این عناصر و حتی جذب و حمایت شان در زیر مجموعه نیروی انتظامی باشد تا این عناصر را با شیوه های بهتر نه باجنگ و گریز به تر بیت اش همت گماشت شاید هزینه هایی که صرف زندان می شود اگر اصول روز تعلیم و تر بیت در باب این انسانها بکار رود پاسخ ان بهتر خواهد بود حتی شنیده ام خانواده این آقا بویژه مادر بزرگوارش از انسانهای وارسته منطقه است آنها وحتی هیچکس حاضر نیست با شیوه های غیر تر بیتی درتر بیت این بچه ها بکار رود اگر چوب و چماق برای تر بیت محصل مر دود است در اصلاح بزرگ سال تا ثیر ش اندک خواهد بود اگر بتوانید سجاد را به لحاظ تر بیتی بسازید و از اوهامات منطقه ای نجات دهید هنر کر ده اید وبگویید تقسم بندی منطقه ای تنها برای شناخت قبایل و طوایف هست (لعارفوا)و ارزش دیگر داردهنر کر ده اید سجاد و هر قانون شکن دیگر به روانشناس نیاز دارد نه زندان و بگیر و به بند : دیده ای خواهم سبب سوراخ کن +تا حجوب را برکند از بیخ و بن ++ودر پایان :
    از خدا جوئئیم تو فیق ادب+بی ادب محروم شد از لطف زب
    و یا محول الحول و الاحوال و یامدبر الیل و النهار حول حالنا (سجاد)الی احسن حال

  15. با سلام خدمت دوستان به نظر بنده اگر بساط این خواننده نماها محلی که در مورد دعوا و خونریزی و اوباش گری میخونند جمع بشه بساط این ادم ها هم جمع میشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *