گروه استان ها – فرمانده انتظامي شهرستان ” آمل ” مازندران ، از بکارگيري 100درصدي کارکنان انتظامي ، امدادي و خدماتي در اجراي طرح نوروزي پليس خبر داد.

سرهنگ ” ولي اله گنجيان مقدم ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود : با برنامه ريزي هاي صورت گرفته امسال در کنار کارکنان انتظامي 150 نيروي پليس افتخاري ، 100 پليس محله ، 400 سرايدار و 250 نگهبان محله در برقراري نظم و امنيت نوروزي با پليس همکاري مي کنند.

وي ابراز اميدواري کرد : با توجه به اينکه شهرستان آمل مبدا ورودي استان مازندران است و در تعطيلات نوروزي برحجم مسافران و گردشگران اضافه مي شود، اميدواريم مسافران در سلامت کامل در اين شهرستان تعطيلات خود را سپري کنند.

فرمانده انتظامي آمل با اشاره به راه اندازي و افتتاح قرارگاه نوروزي پليس گفت : سامانه هاي پليس 110 و 197 به منظور اطلاع رساني از بروز حوادث و جرايم و پاسخگويي به شکايات و سوال هاي مردم بطور 24 ساعته فعاليت مي کند.

سرهنگ گنجيان ادامه داد: با تمهيداتي که پليس آمل براي چهارشنبه پاياني سال اتخاذ کرده، ميزان بروز تخلفات حادثه ساز در اين شهرکاهش داشته و مراسم در امنيت وسلامت کامل در برخي از مناطق اين شهر برگزار شد.

وي افزود: با اقدامات کنترلي پليس تعداد مجروحان ناشي از حوادث چهارشنبه آخر سال روند نزولي داشته است.

فرمانده انتظامي آمل با اشاره به برخورد سخت پليس با هرگونه هنجارشکني و سلب کردن آرامش مردم گفت: برخورد ما با هنجارشکنان تنها خواست مردم و برمبناي مباني و قوانين موجود است و با هرگونه هنجارشکني و کساني که آسايش عمومي را سلب کنند برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *