هراز نیوز :مسابقات فوتسال دانشجویان دختر دانشگاههای آزاد اسلامی منطقه3 کشوربا حضور پنج تیم و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی   آغاز  شد.

حسن شاهنوری سرپرست مسابقات در ابتدای مراسم قرعه کشی، در جمع سرپرستان این دوره از مسابقات با اشاره به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی به ورزش کشور  اظهار داشت :در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در ایران از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی هستند و عده زیادی از آنان نیز در تیم های این دانشگاه به فعالیت می پردازند.

شاهنوری با استناد به سخن رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : از نظر مسئولان دانشگاه به ویژه دکتر جاسبی تربیت بدنی در دانشگاه آزاد یک اولویت است و برگزاری چنین مسابقاتی در سطح مناطق نشانگر این موضوع است .

شاهنوری از حضور داوران ، سرپرستان و مربیان تیمها و مسئولان تربیت بدنی منطقه 3 و  دکتر علی محمد صفانیا رییس واحد علوم وتحقیقات آیت الله آملی  در حمایت از ورزش دانشجویی  تشکر نمود .

خانم بوداغی مسئول فنی مسابقات در ادامه اظهار داشت :در این مسابقات   5  تیم از آمل ، بابل ، قائمشهر ، چالوس و تنکابن   که بصورت دوره ای به رقابت خواهند پرداخت .

وی افزود :60ورزشکاردختر از واحد های منطقه 3 به مدت دو روز به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که در مجموع  10بازی بر گزارخواهدشد.

مسئول فنی مسابقات ابراز امید واری نمود مسابقات در سطح بالایی برگزار شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *