شبکه من وتو در یکی از برنامه های روانشناسی خود ضمن طبیعی جلوه دادن همجنس بازی با تاکید بر اینکه’مهم هویت افراد است’ گفت: «ما باید به همه افراد و با هر هویتی احترام بگذاریم»!!

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، شبکه من وتو در یکی از برنامه های به ظاهر اجتماعی خود به مباحث همجنس بازی پرداخته و آن را امری طبیعی در زندگی انسان معرفی کرد.
کارشناس برنامه پس از معرفی کامل انواع همجنس گرایی دردفاع از هم جنس بازها گفت: «ممکنه هر مرد یا هر زنی همجنس باز باشد. هیچ مشکلی نیست؛ مهم هویت افراد است، نه اینکه به چه چیزی میل دارند ما باید به همه افراد و با هر هویتی احترام بگذاریم!! »
در برنامه بعدی ، این کارشناس قبل از اینکه بحث خود را شروع نماید گفت: « جا دارد که اینجا از همه همجنس گرایان به دلیل اینکه در برنامه گذشته آنها را افرادی منزوی خطاب کردم عذرخواهی کنم، هر انسانی برای خود هویتی دارد و من منظوری بابت این موضوع نداشتم فقط گفتم که همجنس بازها به دلیل اینکه در ایران اگر هویت خود را مطرح کنند در جامعه طرد می شوند اغلب منزوی هستند و ملاک برای من فقط هویت انسان ها و اهمیت احترام به آنها است و نه چیز دیگر!!»
شبکه من وتو که تاکنون در برنامه های مختلف خود راه های گوناگونی را برای به انحراف کشاندن جوانان ایرانی امتحان کرده است، این بار به این موضوع پرداخته و با این کار سعی دارد ضمن قبح شکنی از عمل ضددینی و ضد انسانی همجنس بازی به وسیله کارشناسان مختلف، همجنس بازی را برای مردم ایران عادی کرده و به ترویج آن بپردازد.
شایان ذکر است شبکه من وتو که از سوی دولت انگلیس حمایت و هدایت می شود ابتدا با حرکتی نامحسوس، خود را همراه فرهنگ ایرانی معرفی می کرد اما با گذشت زمان و پس از جذب مخاطب اهداف پنهانی خود راآشکار می کند و آهسته آهسته دوز ترویج ابتذال و هنجار شکنی خود را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *