هـراز نـیـوز: فرماندار آمل از میزبانی این شهرستان از 170 ورزشکار در رشته‌های ورزشی والیبال و هندبال در المپیاد کارگری کشور خبر داد.

فارس از شهرستان آمل، غلام‌حسین شفیع‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات هندبال و والیبال ورزش‌های کارگری کشور در این شهرستان، اظهار داشت: این مسابقات از صبح روز گذشته در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل آغاز به‌کار کرد و تا شامگاه ادامه داشت.

 

فرماندار شهرستان آمل با بیان اینکه این شهرستان میزبان رشته‌های ورزشی والیبال و هندبال در نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگری کشور بود، ادامه داد: تیم‌های فینالیست این دوره از مسابقات با رقابت‌های نزدیک و نفس‌گیر مشخص شدند.

 

شفیع‌زاده با اشاره به اینکه تمام مقدمات برای برگزاری مسابقات فینال این دو رشته ورزشی مهیاست، بیان داشت: تاکنون در برگزاری این مسابقات هیچ‌گونه اشکالی به‌وجود نیامده و تمام امکانات برای برگزاری هرچه بهتر و میزبانی شایسته‌تر به‌کارگیری شده است.

 

وی با بیان اینکه تمام ادارات برای برگزاری شایسته این مسابقات در آمل بسیج شده، گفت: تاکنون در میزبانی از مهمانان و ورزشکاران هیچ‌گونه مشکلی به‌وجود نیامده است.

 

این مسئول از حضور 170 ورزشکار در رشته‌های هندبال و والیبال المپیاد کارگری کشور در شهرستان آمل خبر داد و متذکر شد: این تعداد شرکت‌کننده تا آخرین روز مسابقات در شهرستان آمل اسکان دارند.

 

شفیع‌زاده با بیان اینکه از سوی داوران و ناظران سطح بازی‌های این دوره از مسابقات بالا ارزیابی شده، اذعان داشت: در برخی از تیم‌ها شاهد افراد سرشناس و دارای مقام‌های کشوری و بین‌المللی هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *