مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری آمل گفت: 77 دستگاه اتوبوس جدید امسال به ناوگان حمل و نقل شهری آمل افزوده شد.
علی صالحی زرخونی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرایط لازم برای تردد اتوبوس ها درخیابان طالب آملی و خیابان شهید بهشتی فراهم شده و تا پایان ماه خط کشی و نصب ایستگاههای سواره و پیاده مسافران در مسیرهای این خیابانها ایجاد خواهد شد.

وی افزود: درهفته گذشته چهار دستگاه اتوبوس جدید به ارزش چهار میلیارد ریال از محل یارانه ها و ستاد تبصره سوخت کشور خریداری و به ناوگان حمل و نقل درون شهری آمل اضافه شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری آمل، از خرید سه دستگاه اتوبوس جدید به همراه هفت دستگاه مینی بوس برای سرویس دهی مطلوب تربه شهروندان این شهر تا یک ماه آینده خبر داد.

صالحی زرخونی با اشاره به اینکه تعداد اتوبوس های فعال سازمان اتوبوس رانی شهرداری آمل با خرید اتوبوس های جدید به 77 دستگاه افزایش یافته است، اضافه کرد: تعداد مینی بوس های جدید زیرپوشش این سازمان از17 دستگاه به 25 دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی یکی ازمشکلات جدی رانندگان اتوبوس در شهر آمل را تعامل کم رانندگان تاکسی این شهر با آنان دانست و ادامه داد: متاسفانه رانندگان تاکسی با مسدود کردن همیشگی ایستگاه اتوبوس در این شهر از جمله میدان 17 شهریور، همکاری خوبی با هم  ندارند و این مشکل متاسفانه در گفتگو با مدیرعامل تاکسیرانی برطرف نشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری آمل  ازاقدام این سازمان برای ایجاد مجموعه خدماتی و رفاهی برای رانندگان اتوبوس و مینی بوس زیرپوشش این سازمان در آمل خبرداد و گفت: این مجموعه که در زمینی به مساحت حدود دو هکتار با مشارکت شهرداری آمل ساخته خواهد شد، شامل تعمیرگاه، جایگاه سوخت گیری، کارواش ومجتمع خدمات رفاهی خواهد بود.

صالحی زرخونی ابراز امیدواری کرد: در صورت واگذاری زمین مورد نظر از سوی شهرداری به سازمان اتوبوسرانی، این سازمان از محل منابع مالی خود، در کمتر ازیکسال آن را خواهد ساخت.مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *