به گزارش روابط عمومی،رئیس صنعت،معدن وتجارت ساری گفت:با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ، افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در نوروز۹۴، طرح نظارتی ویژه نوروز از تاریخ ۱۵ اسفند ماه آغاز و به مدت یکماه ادامه خواهد داشت.
اسماعیل هادی نژاد خاطرنشان کرد: از سوم اسفند ماه کشیک تیم های بازرسی و نظارت در محل اداره مستقر می باشند ضمن کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی از تخلفات احتمالی جلوگیری و به شکایات و گزارش های مردمی رسیدگی می شود.
وی تصریح کرد: گوشت قرمز، گوشت مرغ، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی ، انواع میوه از جمله کالاهای در اولویت طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروزی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری قراردارند.
هادی نژاد خدمات اتوبوس های درون و برون شهری، پارکینگ‌ها و توقف‌گاه‌ها، اماکن سیاحتی، اماکن تاریخی، وسایل نقلیه‌ای نظیر سواری، باری و اتوبوس از دیگرکالا ها و خدمات اولویت‌دار طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروزی این اداره دانست.
وی ادامه داد: ضمن برگزاری جلسات همفکری و توجیهی با اتحادیه های مرتبط در بازرسی طرح پایش و نظارت بر بازار، گشت های مشترک با نمایندگان فرمانداری، اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات، شبکه بهداشت، ، اتاق اصناف صورت خواهد گرفت.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خاطر نشان کرد: سامانه ارتباطی شبانه‌روزی ۱۲۴ واحد ستاد خبری این اداره و همچنین شماره تلفن‌های ۳۳۲۹۹۵۳۰و ۳۳۲۹۹۵۳۱ و دو تیم های ویژه بازرسی و نظارت همه روزه صبح و بعد از ظهر حتی روزهای تعطیل آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایانی سال و نوروز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *