يک عضو سابق گروهک منافقين که به تازگي و در ابتداي ماه جاري از منافقين جدا شد، با اعلام انزجار از فريبکاري‌هاي سرکرده منافقين در طول سال هاي اسارتش در پادگان اشرف گفت: با اعلام جدايي از منافقين، اعلام مي کنم 23سال از زندگي‌ام در جهنم رجوي تباه شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع رساني هابيليان(خانواده شهداي ترور کشور) وي که دوم آذر ماه و با فرار از پادگان منافقين در استان ديالي، به 23 سال اسارت خود در اين فرقه تروريستي پايان داد گفت: اذعان به اشتباه گناه نيست و انسان با اراده‌اي که دارد هر زمان مي تواند تغيير کند.

وي افزود: من طي بيش از دو دهه اشتباه کردم و فريب شعارهايي رجوي را خوردم و تا بخود آمدم ديدم در جهنم گرفتار هستم و راه بازگشت ندارم و جوانيم، روحم، احساسم، عواطفم، خانواده ام، آزاديم، خاکم و حتي انسانيتم در راه منافقين و منافع آنها فدا شد.

وي در بيانيه اعلام جدايي خود از اين فرقه نيز آورده است: تف به اين منافع پست و حقير که نخواستند بگويند به بن بست رسيده اند، که نخواستند بگويند خانه را از پاي بست ويران ساخته اند و صدها سئوال بي پاسخ فريب خوردگان اين فرقه را نيز بي جواب گذاشتند.

اين جدا شده از فرقه منافقين ادامه داد: خوشحالم که در اين سراب گم نشدم و آزاد و رها گشتم و با پشت کردن به گذشته سياه و تلخ، به آينده اي زيبا و درخشان اميدوارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *