هـراز نـیـوز:مهلت ثبت نام عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران در روز شنبه 11 بهمن ماه به پایان رسید

به گزارش روابط عمومی، محمد محمد پور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و رئیس هیات نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران با اعلام این مطلب بیان داشت: ثبت نام از داوطلبین عضویت درهیات نمایندگان اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران از 4/11/93 تا پایان وقت اداری 11/11/93 انجام شده است .

محمد پور با اشاره به ثبت نام 46 نفر از داوطلبین افزود : 19نفر از گروه بازرگانی ،11 نفر از گروه کشاورزی،13 نفر از گروه صنعت و 3 نفر از گروه معدن شرکت نمودند.

وی با اشاره به عدم وجود حاشیه در روند ثبت نام اظهار کرد: حضور داوطلبین در انتخابات منوط به تایید صلاحیت در هیات نظارت است که روند تائید صلاحیت  داوطلبین آغاز شده و تا زمان مقرر مکتوبا به کاندیداها اعلام می گردد.

محمدپور با اشاره به  در نظر گرفتن اصل تعهد ، صیانت از آراء در این دوره از انتخابات  تصریح کرد : ان شاء الله شاهد ورود افراد شایسته و کارآفرین در بخش صنعت، معدن ، تجارت و کشاورزی هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *