هـراز نـیـوز: رئیس هیئت والیبال آمل گفت: سه مربی باتجربه و کارآمد والیبال این شهرستان به دوره آموزشی ارتقای درجه از دو به یک مربیگری کشور اعزام شدند.
خبرگزاری فارس: 3 مربی والیبال آملی به دوره آموزشی ارتقای درجه ملی اعزام شدند
حسن کوچک‌زاده در آمل اظهار کرد: والیبال یکی از رشته‌های محبوب و پرطرفدار این شهرستان بوده که از گذشته تاکنون علاقه‌مندان زیادی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مربیان و بازیکنان نام‌آشنای زیادی در این شهرستان پرورش یافته و در عرصه ملی و بین‌المللی خوش می‌درخشند.

رئیس هیئت والیبال آمل گفت: در هر رده‌ای تیم‌های ملی والیبال حضور یک یا چند آملی در اردوی آماده‌سازی و بین نفرات بهایی تیم ملی نشان از وجود استعدادها و ظرفیت بالای والیبال در این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه هیئت والیبال آمل همانند گذشته در بخش بازیکن‌پروری، داوری و مربیگری آموزش‌های لازم را در دستور کار دارد، بیان کرد: باید بیش از گذشته به ورزش والیبال در آمل توجه شود زیرا نتیجه این توجه می‌تواند در آینده تیم‌های ملی والیبال کشورمان موثر باشد.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه سه مربی آملی برای شرکت در کلاس‌های مربیگری ارتقای درجه از سطح دو به یک کشور اعزام شدند، ادامه داد: این دوره‌های آموزشی می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش سطح مربیگری‌ داشته باشد.

کوچک‌زاده افزود: این دوره مربیگری به میزبانی استان فارس در شهرستان شیراز دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیدعبدالله موسوی، مهرعلی تکاب و علیرضا سلیمانی در این دوره آموزشی شرکت دارند، گفت: این کلاس‌ها زیر نظر فدراسیون والیبال با حضور مدرسان مجرب و بین‌المللی به مدت یک هفته دنبال می‌شود. فارس

One thought on “3 مربی والیبال آملی به دوره آموزشی ارتقای درجه ملی اعزام شدند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *