هراز نیوز: در مراسمی، علی قاسمی فرماندار سابق فریدونکنار در دولت دهم به عنوان شهردار جدید شهر دابودشت شهرستان آمل معرفی شد.

در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، محمدمهدی تاکامی مدیرکل امور شهری استاندار مازندران، فرماندار ویژه شهرستان آمل، امام جمعه آمل، امام جمعه دابودشت، اعضای شورای اسلامی شهر دابودشت و مسئولان شهرستان، علی قاسمی فرماندار سابق فریدونکنار در دولت دهم به عنوان شهردار جدید شهر دابودشت معرفی شد.

علی قاسمی سمت‌های فرماندار شهرستان‌های محمودآباد و فریدونکنار،  مشاور استاندار مازندران را در کارنامه خود داشته است.

شهردار جدید دابودشت از فعالان عرصه رسانه و خبر بوده که حدود 10 سال به صورت حرفه‌ای در این بخش فعالیت داشته است.

حسن یحیی‌پور شهردار سابق دابودشت  نیز 74 ماه در این شهر فعالیت داشته و توانسته منشا بسیاری از پروژه‌های شهر و اقدامات سازنده باشد، این مسئول هم‌اکنون به عنوان شهردار ایزدشهر مازندران مشغول به فعالیت است.

شهر دابودشت از توابع استان مازندران به لحاظ تعداد جمعیت و فضای مناسب جغرافیایی از سوی وزارت کشور تبدیل به شهر شد. دابودشت در مسیر تردد زائران استان‌های شمالی و پایتخت کشور به آستان ملکوتی امام رضا(ع) قرار دارد و از این حیث دارای ارزش و اهمیت زیادی است.

تعریض معابر و جاده‌های دسترسی، زیباسازی فضای شهر، ترمیم و روکش آسفالت محور مواصلاتی آمل به بابل که در این شهر واقع شده است، احداث ساختمان جدید شهرداری و آتش‌نشانی، نصب پل‌های عابر پیاده برای تردد آسان همشهریان و توجه به تردد مطمئن در این شهر از فعالیت‌های محوری شهرداری دابودشت بوده است.

همچنین علی نبیان در آیین تودیع و معارفه شهردار دابودشت شهرستان آمل با تاکید بر اینکه ساخت‌وسازهای شهری باید بر مبنای معماری اسلامی و ایرانی باشد، اظهار کرد: توسعه و ترویج ساخت‌وسازهای اسلامی و ایرانی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری ‌است.

وی شهر دابودشت مازندران را یکی از مسیرهای اصلی سفر مسافران آستان قدس رضوی برشمرد و خاطرنشان کرد: باید این شهر از لحاظ زیبایی‌های شهری و فضای سبز زمینه برای سفر مطلوب زائران امام رضا(ع) فراهم کند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اقدامات اساسی اداره راه و شهرسازی آمل بیان کرد: فضای شهری باید به‌گونه‌ای آراسته شود که مردم و رهگذران در آن احساس آرامش کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن حماسه ششم بهمن سال 60 مردم آمل گفت: مردم این شهرستان همیشه در ولایت‌مداری و دشمن‌ستیزی سرآمد بودند.

نبیان با اعلام اینکه امام امت پرچم انقلاب را با قاطعیت به دست گرفته و رژیم شاهنشاهی را خوار و ذلیل کردند، اضافه کرد:‌ هم‌اکنون مقام معظم رهبری با پرچم‌داری بی‌نظیر خود ادامه دهنده راه امام، شهدا و انبیا هستند.

وی با قدردانی از تلاش و فعالیت‌های حسن یحیی‌پور شهردار سابق دابودشت یادآور شد: این مسئول هم‌اکنون با در اختیار گرفتن سکان شهرداری ایزدشهر در حال ادامه فعالیت است.

معاون عمرانی استاندار مازندران علی قاسمی شهردار جدید دابودشت را فردی ارزشی و توانمند در امور شهری معرفی کرد و افزود: این مسئول در شهرهای فریدونکنار و محمودآباد خدمات مطلوبی را ارائه داده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه یکی از حسن‌های نظام جمهوری اسلامی ایران قدردانی از خدمات خادمان انقلاب است، گفت: همه ما باید زیر پرچم ایران با خدمات خالصانه رضایت خداوند و خدمت به خلق را در نظر گرفته و کارنامه خوبی در آینده برای خود به جای بگذاریم.

 

عکس: حسین جباری – هـراز نـیـوز

IMG_2726 IMG_2731 IMG_2733 IMG_2734 IMG_2746 IMG_2751 IMG_2758 IMG_2762 IMG_2763 IMG_2774 IMG_2779 IMG_2788 IMG_2794 IMG_2808 IMG_2814 IMG_2815 IMG_2817 IMG_2818 IMG_2821 IMG_2824 IMG_2830 IMG_2832 IMG_2835 IMG_2844 IMG_2848 IMG_2853 IMG_2858 IMG_2859 IMG_2862

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *