مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: هم‌ اکنون 23 خانه بهداشت در حال ساخت در آمل داریم.
خبرگزاری فارس: وجود 23 خانه بهداشت در حال ساخت در آمل

 

حمزه قاسمی دوشنبه شب در جمع مدیران شهری اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید توجه خاصی به بحث سلامت و امور درمانی اقشار کم‌درآمد شده است.

وی افزود: در این شهرستان هم در حوزه سلامت و بهداشت تلاش‌های خوبی شکل گرفته و اقدامات مهمی در دست بررسی و انجام است.

قاسمی با اعلام اینکه هم‌اکنون شرایط مطلوبی در عملیات اجرایی و خرید تجهیزات حاکم است، ادامه داد: امروزه شاهد رشد فیزیکی پروژه‌های نیمه‌کاره با اختصاص بودجه‌های لازم در این شهرستان هستیم.

این مسئول با اشاره به مشارکت مردمی در ساخت برخی خانه‌های بهداشت در روستاها و نقش موثر مردم در روند پیشرفت فیزیکی آن گفت: هم‌اکنون 23 خانه بهداشت در حال ساخت در آمل داریم که از 70 تا 90 متر مربع فضا برای آن در نظر گرفته شد.

قاسمی درباره محل تامین اعتبار ساخت پروژه‌های خانه بهداشت افزود: از محل اعتبارات ملی برای این پروژه‌ها 50 درصد سهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نظر گرفته شده که 30 درصد سهم از آن استانداری و 20 درصد کمیته مربوط به ساخت است.

رئیس اداره امور توزیع برق آمل نیز در این نشست اظهار کرد: در سه سرفصل ماده 180 استانی حدود 18 پروژه برق برای این شهرستان تعریف شده که هم‌اکنون در حال اجرا است.

نورعلی قاسمی ادامه داد: این پروژه‌ها در مرحله مناقصه قرار دارند که در مجموع اعتبارات می‌توان به رقم بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای آنها اشاره کرد.

وی گفت: هم‌اکنون در این بین برخی پروژه‌ها در مرحله مناقصه و آگهی روزنامه بوده که تا قبل از سال جاری پیمانکاران در آنها مشغول به فعالیت شوند.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *