مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان مازندران از برپایی نمایشگاه انتخاب اصلح با موضوع انتخابات مجلس توسط سپاه کربلا مازندران با هدف پر شور کردن انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کمال رستم علی صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان مازندران بیان داشت: نمایشگاه انتخاب اصلح توسط سپاه کربلای مازندران در شهرهای استان با هدف پرشور کردن انتخابات مجلس برپا می‌شود.
وی با اعلام اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نیز اقدامات فرهنگی و تبلیغی خود را برای انتخابات و حضور مردم در صندوق‌های اخذ رای اعلام کرده است از راه‌اندازی لینک انتخابات در پرتال استانداری مازندران خبرداد.
مسئول اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران خاطرنشان کرد: لینک انتخابات از مرداد سال جاری دو ماه زودتر از موعد مقرر در سایت استانداری مازندران راه‌اندازی شد و در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفت.
رستمعلی اضافه کرد: تاکنون 18 خبر و 4 اطلاعیه در  لینک تخصصی انتخابات منتشر شده است.
وی تصریح کرد: تمام اخبار مربوط به ستاد انتخابات مازندران، مصاحبه‌ها، بازدیدهای انتخاباتی و جلسات مرتبط با انتخابات در این لینک قرار می‌گیرد.
این مسئول با اعلام اینکه دعوت از اصحاب رسانه از سومین جلسه ستاد انتخابات در دستور کار این کمیته قرار گرفته خاطرنشان کرد: رسانه‌های مازندران تاکنون در انعکاس اخبار جلسات ستاد انتخابات مازندران همکاری خوبی داشته‌اند.
رستمعلی با اشاره به ارسال منظم گزارش عملکرد ستاد انتخابات استان به کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات کشور گفت: گزارش عملکرد این ستاد هر دو هفته یکبار برای بهره‌برداری و انعکاس رسانه‌ای به کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور ارسال می‌‌شود.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیامک استانداری مازندران با موضوع انتخابات یادآور شد: تاکنون چندین پیامک با موضوع انتخابات از این طریق اطلاع رسانی شد.
وی با اشاره به نشست‌های تخصصی برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و آموزشی بیان داشت: در این باره با چند تهیه کننده صدا و سیما در مازندران مذاکرات مفصلی صورت گرفته است.
رئیس اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران از راه‌اندازی اتاقی برای انتخابات به نام اتاق خبرنگاران در استانداری مازندران خبر داد و افزود: اجرای موفق این طرح در انتخابات ریاست جمهوری مطمئناً تأثیر بسیار خوبی در بین خبرنگاران خواهد داشت.
این مسئول ابراز امیدواری کرد: تجهیز امکانات اتاق اخبار انتخابات ارسال خبر را برای خبرنگاران میسر خواهد کرد.
رستمعلی فضاسازی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را مهمترین مأموریت کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات بر شمرد و ابراز داشت: مازندران آمادگی دارد همایش‌های منطقه‌ای شمال کشور را با موضوع انتخابات و با محوریت مازندران انجام دهد.
وی با تأکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت نهادها و سازمان‌های غیر دولتی در امر انتخابات تصریح کرد: احزاب و هیئت‌ها با برگزاری جلسات مشترک می‌توانند اهمیت انتخابات را تشریح کنند و زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم سازند.
این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های اطلاع رسانی تریبون‌های نماز جمعه از انجام مسابقه‌ای به نام پیامکی به بهارستان از طریق ارسال پیام کوتاه با هدف پرشور کردن انتخابات در مازندران خبرداد.
رستمعلی در پایان اذعان داشت: آمادگی داریم با همکاری خانه مطبوعات مازندران و رسانه‌های استان تعدادی از خبرنگاران برای در جریان قرار گرفتن مأموریت‌های مجلس شورای اسلامی به پارلمان ایران اعزام شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *