فردی که با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به ازدواج و اخاذی از شهروندان آملی کرده بود پس از سه سال زندگی مشترک در اقدام هوشمندانه پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ولی اله گنجیان فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام این خبر در تشریح جزئیات آن گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به ازدواج با فرد مورد علاقه اش کرده و تحت همین عنوان اقدام به اخاذی از مردم می کند شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی متهم با هماهنگی مراجع قضائی نامبرده به نام نعمت-الف دستگیر شد.

سرهنگ گنجیان خاطرنشان ساخت: نامبرده که به مدت سه سال بود با هویت جعلی “احمدتوسلی” با خانواده همسرش ارتباط داشته با عناوین مختلفی از آنان کلاهبرداری می کرد که پس از دستگیری به کلاهبرداری از مردم و اطرافیان همسر خود با سوء استفاده از این عناوین اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان “آمل” مازندران، از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو با 48 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “ولی اله گنجبان مقدم” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم های ویژه مبارزه با سرقت، پس از 48 ساعت کار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، سه متهم به سرقت به نام های “یاسر-م” ، “مصیب-غ” و “محمد-ز” را شناسایی کنند.

سرهنگ گنجیان مقدم افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با تعقیب و مراقبت از متهمان و هماهنگی قضائی در چند مرحله عملیات جداگانه موفق شدند، هر سه متهم را که با تشکیل باندی، لوازم داخل خودروی شهروندان راسرقت می کردند، دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 48 فقره سرقت لوازم داخل خودرو و فروش آن به سه مالخر در سطح شهر اقرار کردند.

گنجیان مقدم تصریح کرد: با شناسایی مالخران هر سه متهم به نام های “مهدی-ح” ،”حمید-ع” و “کوروش- ف” شناسایی و در عملیاتی هماهنگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با هشدار به شهروندان تاکید کرد: توجه به هشدارهای پلیسی در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم نقش موثری دارد.

وی گفت: شهروندان علاوه بر رعایت هشدارهای پلیسی و تجهیز وسایل نقلیه خود به لوازم ایمنی و بازدارنده، در صورت مشاهده هرگونه ماسائل انتظامی و امنیتی سریعاً مراتب را به پلیس 110 اعلام کنند.

 ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ” آمل” مازندران، با شناسایی و دستگیری چهار متهم به مواد مخدر، 5 کیلوگرم تریاک از این افراد کشف و ضبط کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در جهت تشدید مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، چهار متهم به تشکیل باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی شدند.

ماموران در ادامه با تعقیب و مراقبت از اعضای این باند، فردی به نام “جواد – ن” سرکرده این باند را به همراه سه همدست دیگرش که از استانهای جنوب شرقی به داخل این استان مواد مخدر قاچاق می کردند، شناسایی کردند.

ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه همه اعضای این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان 5 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط کردند.

در این عملیات همچنین یک دستگاه خودروی سواری متعلق به اعضای این باند توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *