هراز نیوز : ساختمان جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان آمل شامگاه گذشته با حضور جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان کشور و قائم مقام شورای نگهبان مازندران افتتاح شد.

ساختمان جدید دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان این شهرستان شامگاه یکشنبه با حضور میرشمسی جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان و دبیر هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان، حسینی‌نیا قائم مقام شورای نگهبان مازندران و دیگر مسئولان استانی و شهری افتتاح شد.
امام جمعه آمل در این مراسم افتتاح بیان داشت: کسانی که در مملکت اسلامی دارای مسئولیت هستند باید به درستی به وظایف‌شان بپردازند.
حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی ادامه داد: مردم ما دقیق و نکته‌بین هستند پس باید با ایجاد عملکرد خوب و مطلوب در دوران مسئولیت خود باعث شاد شدن قلب مردم شویم.
وی با اعلام اینکه شورای نگهبان نهادی مقدس، انقلابی و حافظ نظام است، گفت: مومن هر کجا باشد کار خود را به درستی انجام می‌دهد و تاخیر، وقت‌کشی و عدم احترام به حقوق دیگران در حریم مومن نیست بلکه پیشرفت صحیح و زیبای کار مهم است.
رحمانی آملی با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان جدید نهاد مقدس شورای نگهبان این شهرستان تصریح کرد: احداث این بنا با سرعت و دقت خاص خود نشان از باقیات ‌الصالحات مسئولان دارد تا بیشتر با توکل به خداوند در جهت حفظ آرا و نظرات مردم اهتمام به خرج دهند.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان آمل در این مراسم با اشاره به پروژه ساختمان این دفتر گفت: چند سالی این دفتر در شهرستان آمل در مکان استیجاری امور خود را انجام می‌داد.
محمدعلی ابراهیم‌زاده اضافه کرد: از 15 آذر ماه سال 1389 استارت کار ساخت این ساختمان انجام شد و دقیقاً بعد از یک سال یعنی در 15 آذر ماه امسال با هزینه 450 میلیون تومان این ساختمان آماده بهره‌برداری شد.
وی با اشاره به فضای موجود ساختمان این نهاد مقدس در آمل یادآور شد: این ساختمان در دو طبقه به زیربنای 300 مترمربع در هر طبقه و 600 متر مربع در مجموع طراحی شده که پنج اتاق اداری، سالن اجتماعات و کنفرانس، نگهبانی، نمازخانه و پارکینگ خودرو در آن براساس طرح نهاد مرکزی طراحی شده است.
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان آمل با اشاره به اینکه در این پروژه که در ابتدای خیابان امام رضا(ع) این شهرستان واقع شده، هرگز کیفیت فدای سرعت نشده است، بیان داشت: حداکثر زمان برای تحویل این پروژه یک سال بوده که در زمان مقرر تحویل داده شد و همچنین کارشناسان خبره شورای نگهبان کشور نیز در مراحل مختلف بر این طرح نظارت مستمر داشتند.
ابراهیم‌زاده متذکر شد: اختصاص اعتبار پروژه نیز در موعد مقرر انجام شده و کاستی در این بخش نداشتیم البته در این طرح همسویی، همکاری و همدلی مسئولان و مدیران شهری و کشوری به روشنی به چشم آمده است.

منبع :فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *