تصویر؛ علایم جدید راهنمایی و رانندگی!
رسانه های جهان عرب هر روز ایده های انتقادی خود درباره مسائل مختلف منطقه‌ای و بین المللی را در قالب کاریکاتور بیان می کنند که به برخی از این کاریکاتورها اشاره می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، در کاریکاتورهای امروز، تحولات کشورهای عربی و عقب نشینی آمریکا از عراق بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

کاریکاتور برگزیده روز؛ نحوه خروج نظامیان آمریکایی از عراق

روزنامه الوطن عمان امروز به نارضایتی شدید مردم عراق از حضور نظامیان آمریکایی در خاک کشورشان اشاره دارد. خاطر نشان می شود امروز آخرین کاروان از نظامیان آمریکایی نیز خاک عراق را ترک کرد.

علایم جدید راهنمایی و رانندگی!

روزنامه المستقبل لبنان امروز در کاریکاتوری به افزایشهای تنشهای امنیتی در لبنان اشاره دارد که باعث شده علایم راهنمایی رانندگی نیز در این کشور تغییر شکل دهند!

مثلا عقب نشینی!

روزنامه الاتحاد امارات امروز خروج نظامیان آمریکایی از عراق را با توجه به بقای 15 هزار کارمند در سفارت این کشور، امری مشکوک و خطرناک توصیف کرده است.

رونمایی از عجایب جدید مصر؛ انتخابات موفق!

پایگاه خبری الجزیره در کاریکاتوری به موفقیت برگزاری انتخابات پارلمانی در مصر اشاره دارد که طی آن جریانهای اسلامگرا پیروزی بزرگی را بدست آوردند.

مخالفان بهار عربی

پایگاه خبری الجزیره در کاریکاتوری آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از عوامل آنها را به عنوان مخالفان تغییرات بنیادین در کشورهای عربی دانسته است.

انتخابات آزاد در مصر

روزنامه  الرایه قطر به برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی مصر اشاره دارد.

وضعیت قدس

روزنامه الرایه قطر امروز در کاریکاتوری به وضعیت بغرنج قدس اشاره دارد که در میان تجاوزات رژیم صهیونیستی و سکوت جهان عرب گرفتار شده است.

هزینه آزادی؛ بدون شرح

السفیر لبنان

پیروزی اسلامگرایان در انتخابات مصر؛ بدون شرح

الحیات

کرمهای صهیونیستی در فلسطین

العرب الیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *