هراز نیوز :مديرعامل شركت شهركهـاي صنعتي مازندران ، از راه اندازي و احياء مجدد واحدهاي بهره بردار غيرفعال ، در شهركها و نواحي صنعتي استان ، خبر داد .
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، عباسعلي وفايي نژاد گفت : براساس سياستهـاي جديد سازمان صنايع كوچك و شهركهـاي صنعتي ايران در راستاي حمـايت ويژه از واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط و كمك به احياء واحدهاي صنعتي راكد ، شركت شهركهاي صنعتي مازندران اقدام به تشكيل يك تيم كارشناسي متشكل از كارشناسان معاونت صنايع كوچك و  مديريت امور شهركها و نواحي صنعتي نموده است . مديرعامل شركت شهركهـاي صنعتي مازندران افزود : با پيگيري مشكلات آندسته از واحدهاي توليدي و صنعتي كه در طي سالهاي گذشته به بهره برداري رسيدند لكن بنا به دلايلي منجر به تعطيلي آن واحدها گرديد ، واحدهاي صنعتي بهره بردار غيرفعال در سطح استان شناسايي شدند و پس از بررسي علل ركود آنها ، نسبت به حل مشكل تعداد 26 واحد صنعتي و فعال نمودن مجدد آنان اقدام شد و بدنبال برطرف نمودن مشكلات و موانع ساير واحدها نيز مي باشيم .
وي بيان داشت : عدم تأمين نقدينگي و سرمايه در گردش ، عدم توانايي در بازاريابي و اصلاح ساختار توليد ، از عمده ترين مشكلات ركود اين واحدها بشمار مي رود .
وفايي نژاد اعلام كرد : درحال حاضر ، با كمك و ياري مديران بانكهاي عامل و مسئولين استان ، با تمام توان ، درصدد برطرف نمودن مشكلات واحدهايي هستيم كه به ناچار ، فعاليت آنها منجر به ركود شده است .
وي تصريح كرد : واحدهاي توليدي و صنعتي فعال مستقر در شهركها و نواحي صنعتي سعي كنند تا در فرصتهاي مناسب و با برنامه ريزيهاي دقيق و از پيش تعيين شده ، نسبت به شناسايي بازارهاي مختلف و نوع نياز آنها ، اصلاح ساختار توليد و ارتقاء كيفيت محصولات خود اقدام نمايند تا شاهد ركود ناخواسته واحدهاي توليدي و صنعتي ، در استان نباشيم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *