هرازنیوز: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از مشارکت 32 هزار دانش آموز ابتدایی استان سال تحصیلی حاری در طرح پرواز اندیشه های استان خبر داد.
منیره موحدی صبح پنجشنبه در همایش پرواز اندیشه های هشت در ساری افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در هفت سال گذشته به تعداد 19 هزار نفر و امسال 32 هزار نفر در این طرح شرکت کردند.
موحدی با بیان اینکه پرواز اندیشه ها نسبت به سالهای گذشته رشد قابل توجهی داشته گفت: 600 طرح جزء آثار برتر استانی شناخته شد و از این میان30 اثر برجسته به مرحله کشوری راه یافتند.
موحدی در میان دانش آموزان منتخب طرح پرواز اندیشه هاو مسئولان آموزش ابتدایی 32 شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه این طرح مبنای دینی و قرآنی دارد، چرا که قرآن مارا همیشه به مشاهده دقیق درآفرینش دعوت و بر مبنای این طرح کنجکاوی، مشاهده دقیق، تامل وتحقیق در دانش آموزان را از کودکی پرورش می دهیم.
وی افزود: هدف از اجرای طرح، ایجاد زمینه وبستری برای تحقق اهداف دوره ابتدایی از نظر کمی وکیفی و یکی ازفوائد مهم آن برقراری ارتباط دانش آموزان باگروه، همکاری، اطاعت پذیری، مسئولیت پذیری است و زمینه کسب مهارتهای زندگی مانند احترام گذاشتن به عقاید و نظرات دیگران را فراهم می سازد.
وی تصریح کرد: دانش آموزان با شرکت در این طرح ها خود را برای پذیرش نقدهای حساب شده و خود انتقادی و انتقاد از طرح دیگران را مورد بررسی قرار داده و اعتماد به نفس و جرات و جسارت کارهای بزرگتررا در آینده پیدا خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار مهر در پایان باحضور مدیرکل آموزش وپرورش مازندران ازدانش آموزان منتخب طرح پرواز اندیشه ها و جشنواره جابربن حیان با اهدا ءلوح تقدیر تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *