آقاجانپور پاشا با برشمردن موفقيت هاي حوزه پژوهش گفت: اين رويكرد آموزش و پرورش و نگاه به مقوله پژوهش ثمرات ارزشمندي دارد.

رئيس مركز تحقيقات آموزش و پرورش مازندران بيان داشت: كسب رتبه برتر پژوهش در سطح ملي توسط اسحاق علي عزيزي از جمله اين افتخارات است.

وي اظهار داشت: اين معلم محقق دانشجوي دوره دكترا در رشته علوم تربيتي است كه مجموعه فعاليت هاي وي از جمله مقالات علمي ، تحقيق و پژوهشي در رابطه با مسائل مديريت تعليم و تربيت در سطح كشور مورد توجه قرار گرفته است.

پاشا افزود: خانم ليلا غلامپور از شهرستان قائم شهر به عنوان اقدام پژوه برتر كشور توسط پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش انتخاب گرديد و در 28 آذر از طرح خود دفاع خواهد كرد.

وي برخي ديگر از موفقيت هاي معلمان در حوزه پژوهش را نيز برشمرد و گفت: خانم سارا سعيدي و زهرا محمدعليزاده از ناحيه يك ساري و مريم حسين پور از محمودآباد معلمان پژوهنده و برجسته استاني شناخته شدند.

رئيس مركز تحقيقات آموزش و پرورش استان خاطر نشان كرد: حمزه خان پور از آمل و محمد سعيدي از بند پي شرقي هم از پژوهش گران برتر استان بودندكه توسط معاونت پژوهش استانداري و دانشگاه مازندران انتخاب و تقدير شدند.

به گزارش مركز اطلاع رساني وروابط عمومي وزارت آموزش وپرورش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *