هراز نیوز :سعید عیلزاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت اله آملی در حکمی از سوی رییس منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی به سمت معاون دانشجویی این واحد منصوب شد .

در قسمتی از این حکم آمده است : نظر به پیشنهاد رییس محترم واحد آیت ا… آملی به سمت معاون دانشجویی واحد آیت اله آملی منصوب می شوید ، امید است با تکال به نیروی لایزال قادر متعال وظایف محوله را در جهت اهداف مقدس دانشگاه طبق مقررات و آیین نامه های مصوب انجام دهید .

یاد آور می شود : طی مراسمی با حضور دکتر علی محمدصفانیا رییس ، جمعی از  اساتید و کارکنان از زحمات محمد باقر لیمویی معاون دانشجویی قبلی واحد علوم وتحقیقات آیت اله آملی تجلیل به عمل آمد  .

4 thoughts on “سعید علیزاده معاون دانشجویی واحد علوم وتحقیقات آیت ا… آملی شد .”
  1. حالمان از باند بازی بهم میخوره مال بیت المال را بهم نون قرض می دهند . یکی برای خواهرش یکی برای دامادش اینای که می بینی پست و منصب میگیرند براساس لیاقتشان نیست براساس روابط است که متاسفانه درجامعه امروز ودر دانشگاه آزاد فراوانند ودارند این موسسه را خانوادگی اداره می کنند

  2. حالمان از باند بازی بهم میخوره مال بیت المال را بهم نون قرض می دهند . یکی برای خواهرش یکی برای دامادش اینای که می بینی پست و منصب میگیرند براساس لیاقتشان نیست براساس روابط است که متاسفانه درجامعه امروز ودر دانشگاه آزاد فراوانند ودارند این موسسه را خانوادگی اداره می کنند

  3. tashor va sepase faravan barie in etekhabe shayeste v bejaie masoooliin

    dar javabe in doste nashenasemon ke hata vojodesho nadashte khodesho moarefi kone va paye harf hash vaise bayad be etelashon beresonam ke aghaye alizade behtarin va monaseb tarin entekhb baraie in semat bode va khahad bod.

  4. به نرم حقشه چون واقعا مدیر من دانشجو وی بودم واقعا 20 بود 20 به امید موفقیت های روز افزون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *