هراز نیوز :دکتر علی محمد صفانیا رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت ا… آملی و عضو صندوق حمایت از دانشجویان این واحد گفت : درسال جاری بیش از 7 میلیون تومان وام بلاعوض به دانشجویان تحت پوشش این صندوق اعطا شده است .

دکتر علی محمد صفانیا در نخستین مجمع عمومی سالیانه صندوق حمایت از دانشجویان بی بضاعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت ا… آملی اظهار داشت : به حول وقوه الهی نزدیک به یکسال است که عنایت حضرت حق و التفات توجه افراد دلسوز و متعهد در این واحد سبب شده تا جمعی از دانشجویان عزیز بدون دغدغه و با تمرکز کافی فقط به فکر تلاش علمی خود باشند .

وی وجود چنین صندوقی را در بین واحد های دانشگاهی کم نظیر دانست و از شکل گیری و استمرار فعالیت این صندوق تقدیر کرد .

صفانیا با بهره گیری از روایتی منسوب به رسول مکرم اسلام (ص) دستگیری هم نوع و خصوصا مساعدت در امور علمی را در دستورات دینی بسیار موکد دانست .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت ا… آملی در بخش دیگری از سخنانش از خیر نیک اندیش حاج مهدی حسن زاده مدیر مسوول موسسه خیریه امام زمان به خاطر کمک به صندوق حمایت از دانشجویان بی بضاعت واحد آیت الله املی و اقدامات خیرخواهانه فرهنگی و اجتماعی تجلیل کرد و لوح سپاسی را به وی تقدیم کرد .

در ابتدای این مراسم قربان درزی و حجت الاسلام علی اصغری اعضای هیات امنای صندوق حمایت از دانشجویان بی بضاعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات آیت ا… آملی گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در این صندوق را ارائه کردند همچنین اعضا با اکثریت آرا یکسال دیگر روزبه نصیری آملی را به عنوان بازرس صندوق مجددا انتخاب نمودند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *