جناب آقای دکتر ربیع فلاح استاندار محترم مازندران

سلام گرم مارا از دیاری که متبرک به خطه ی مبارک است پذیرا باشید ، دیاری که زخمی ناملایمات ها است و در کشاکش کوران ها و حوادث بعد از انقلاب اسلامی برای دفاع از حریم ولایت ؛ امثال شهید حاج حسین بصیر را که زبانزد ولایت مداری و شجاعت و ایثار است را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد.

سلام مارا از شهری ساحلی در دور افتاده ترین نقطه از مرکز توجه مدیران استانی پذیرا باشید و اندکی فرصت خود را برای شنیدن حرف دلهایی که درد دارد را به ما بسپارید.

آقای استاندار:

اینجا شهری است لبریز از عشق و صفا و البته نوابغ اجتماعی و استعدادهای محلی که با بی مهری ها هوای ترک دیار به سرشان زد و در عطش خدمت به خلق به شهر یا استانی دیگر کوچ کردند تا در حد توان خود خلائی را در این مملکت پر کرده باشند ؛ امروز اما دیار ما با این همه استعداد و نوابغ پر شده است از خلاء های ریز و درشتی که کانون عطف آنرا می توان در فقدان مدیری توانمد ، شایسته ، دلسوز و البته بومی در راس فرمانداری این شهر خلاصه کرد و این یک نقطه سوال بزرگ در ذهن ما جوانان فریدونکناری ایجاد کرده است که چطور یک شهر با این همه نیروی توانمد و ارزشی تا کنون رنگ مدیری بومی به خود ندیده است ؟!

آقای استاندار ما جوانان فریدونکناری بعنوان عضوی کوچک اما دغدغه مند جامعه از شما تقاضا داریم تا در اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده شهر ما به دور از در نظر گرفتن منافع گروه ها ، جریانها و اشخاصی  که همواره در تمامی دولت ها سوهان روح مدیران استانی بودند و هستند انتخابی شایسته و به جا داشته باشید و برای اولین بار فرصت اداره و مدیریت فریدونکنار را بر عهده ی متخصصان بومی بگذارید.

آقای استاندار به طور قطع یقین میوه ای نهالی که در دولت تدبیر و امید به دست شما در شهر های همجوار فریدونکنار(محمود آباد و فرماندار بومی آن) آبیاری شده است را نسل های بعدی برداشت خواهند کرد و امید داریم تا این نهال در فریدونکنار هم به دست شما به ثمر بنشیند.

به گوش باشید که فریدونکنار امروز با تمام درد ها و زخم هایش چشم انتظار مرهمی تسکین دار است تا کمی از مشکلات گذشته را به دست فراموشی بسپارد وان شاالله با عنایت استانداری در انتخاب مدیری شایسته و بومی و قرار دادن آن بر مسند فرمانداری شهرستان فریدونکنار هدیه ای ویژه و ماندگار از سوی دولت تدبیر و امید به این خطه ای مبارک اهدا کند.

این تمام خواسته ای شهری است که مردمانش خسته از بی تدبیری گذشتگان در زمین های کشاورزی ، لنج های کشتی و ساحل های شنی شهر نشسته اند و انتظار نسیمی “امید” بخش را میکشند که برایشان پیام آور شادی باشد تا یک بار دیگر رونقی تازه به باغ های برنج دهند و دریا را برای صید روزی که خداوند برایشان قرار داده بشکافند … آری یک شهر منتظر تصمیم امید بخش دولت تدبیر و امید است.

 از طرف تشکل مردم نهاد جوانان پویای فریدونکنار (کناری ها)

 

2 thoughts on “نامه سرگشاده جمعی از جوانان فریدونکنار به استاندار مازندران”
  1. سرپرست فرمانداری فریدونکنار اقای عصمتی فردی دلسوز کار امد و مدیری قوی است که مورد حمایت ایثار گران می باشد

  2. سر پرست فرمانداری فردی دلسوز و مطلع به مشکلات مردم میباشد و شاید از یک بومی هم بیشتر برای مردم فریدونکنار کار میکند چون فردی متدین و کاربلد و دلسوز میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *