سیدرضا فاطمی؛ مدیر فرهنگی و اجتماعی ستاد احیاء امر به معروف  و نهی از منکر استان مازندران در گفتگویی با هراز نیوز از برخی بی حرمتی ها به مدیرکل آموزش وپرورش انتقاد کرد .

 فاطمی با انتقاد از عملکرد برخی از نمایندگان  شهرستانهای استان مازندران بیان داشت :  با روی کار آمدن جناب آقای قاسمی؛ بعنوان مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان مازندران که خود را سرباز امر به معروف و نهی از منکر میداند؛ فضای عدالت، معنویت و ایثارگری به اوج خود رسید؛ زیرا خود ایشان رزمنده و همچنین برادر دو شهید بزرگوار در جنگ تحمیلی می باشند.

مدیر عامل  مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی نورالهدایه استان مازندران تصریح کرد : برخی از نمایندگان محترم اگر به این نکته بیشتر توجه می کردند در تحلیل روی کار آمدن بعضی از رؤسای جدید ادارات شهرستانها و مناطق اجازه به فرصت طلبان نمی دادند.

وی با  تقبیح  ضربه زدن به چهره های ارزشی و ولایی در استان با ایجاد جوّ روانی در بین اذهان مردم؛ از طریق کامنت گذاشتن دربرخی  سایتهای خبری تاکید کرد :من بی حرمتی به بالاترین مقام آموزش و پرورش استان را که از نیرو های ارزشی می باشد بی حرمتی به ارزش ها می دانم .

57 thoughts on “سیدرضا فاطمی: بی حرمتی به مدیرکل آموزش وپرورش بی حرمتی به ارزش هاست”
  1. بسمه تعالی
    باتوجه به شناخت وارادت نسبت به جناب استادحاج سیدرضا فاطمی مدیرعامل محترم سازمان مردم نهاداستان و مدیر فرهنگی،اجتماعی ستاداحیاء امربه معروف ونهی ازمنکر استان شهیدپرور مازندران؛بایدمتذکرشدکه نیروهای مخلص وجان برکف وولایتمداربعلت اینکه همواره کارآمدهستنددرمعرض تندترین انتقادات و بدترین اتهامات هستند!
    اینجاست که مقام عظمای ولایت مکرراً توصیئه به بصیرت دارند!
    اگرعزیزان مابه این نکته ازبصیرت برسندکه برای آنهاییکه خادم واقعی هستندهمیشه دشواری هایی بوده است تاکنار بروند و جا رابرای افرادفرصت طلب بازکنند!
    الحمدلله مدیرکل محترم آموزش وپرورش استان مازندران فردی شاخص و دردکشیده ودر دوران جنگ تحمیلی آزمون خودراپس داده است وخداراشکرکه ازپس آنهایی که به جای منتقدین ازمنتقمین هستندبرآمده است!
    درنهایت ازاستادمحترم جناب سیدرضافاطمی که برای امربه معروف ونهی ازمنکراستان دارای برنامه های خاص هستندتابه افراد خدوم درهرپست ومقامی که هستندآسیب های روانی و شخصیتی واردنشود قدردانی کرده وبرایشان آرزوی توفیق الهی روزافزون دارم!
    انشاءالله دوستان عزیز به جای منتقد،منتقم نباشندتادولت محترم باپشتوانه انتقادات وپیشنهادات سازنده آنها موفق به خدمت رسانی بیشترباشد!
    به امیداینکه منتقدمنصف باشیم نه منتقم جاهل؛وبه اندازه ای ازمعرفت وبصیرت برسیم که ظل سایه ولایت، پشتیبان عامران به معروف وناهیان ازمنکرباشیم!
    با آرزوی توفیق روزافزون برای همه ی خادمان سرزمین ولایت(ایران)!!!یاحق

  2. احسن برکسی که مدافع حرمت ها ومخالف هرگونه بی حرمتی؛ خصوصا نسبت به مسئولین خدوم ،خادم است!!یاعلی مدد

  3. روزگاریست که ما را نگران می‌داری

    مخلصان را نه به وضع دگران می‌داری

    گوشه چشم رضایی به منت باز نشد

    این چنین عزت صاحب نظران می‌داری

    ازاخلاص این بزرگوار واقعاًشرمنده شدم.انشاءالله موفق باشید.

  4. نگاه سياسي و افراطي در آموزش و پرورش بزرگترين افت است. واقعا حيف از اين همه دانش اموز كه در اختيار ما دبيران هستند. كدام نماينده آمده گفته به داد زندگي دبيران برسید. چرا حقوق ما از همه كمتر است تمام دستگاه ها فوق العاده شغل رو به راه هاي مختلف دارند پرداخت مي كنند بجر آموزش وپرورش چرا چرا چرا حالا ما دنبال چي هستيم مشكل شخص نيست.همه مامی دانیم که این تکلیف نماینده هاهست آیااینها تکالیف خودشان رابه درستی انجام دادند.

  5. باتشکر ازمدیریت محترم سایت. به نظر من جناب آقای قاسمی که خود از خانواده شهدای جنگ تحمیلی هستند باعوض کردن بعضی از مدیران کارسیاسی خاصی نکرده بلکه آنهایی راکه بااهداف این دولت سازگارهستندراگماشته. من تعجب میکنم که بحث عوض شدن روسای بعضی ازادارات به مذاق برخی ازنمایندگان خوش نیامده است. شاید به دلایل ساسی دیگری بوده باشد وگرنه مطرح کردن عزل در هفته بسیج نمی تواند ادعای منطقی باشدزیراخودآقای قاسمی ازبسیجیان جان برکف دفاع مقدس می اشد. به نظر من دراین خصوص خیلی بزرگ نمایی شده است.وبه هر حال باید حرمت ها رانگه داشت.

  6. نامه رئیس جمهور وقت به . . . .
    رییس جمهور وقت در مهر ماه سال 91 طی بخشنامه ای به مسوولان اجرایی کشور در مورد عزل و نصب تاکید کرد:باعنایت به اصل تفکیک قوا در قانون اساسی جمهوری اسلامی‌و لزوم اعمال مدیریت متمرکز دولت در راهبری امور اجرایی کشور و ضرورت ایجاد همگرایی کامل در تحقق وعده‌های دولت به مردم شریف و همچنین ضمن اعتقاد به لزوم تعامل فعال و سازنده با مجلس محترم شورای اسلامی‌در چارچوب قانون لازم است از پذیرش و انجام هر گونه اقدامی‌که شائبه دخالت در عزل و نصب مدیران اجرایی در اثر فشار یا خواست نمایندگان مجلس را متبلور می‌کند جدا خودداری شود. بر اساس قانون انتصاب، جابجایی و عزل مدیران اجرایی از اختیارات قوه مجریه بوده و دخالت و اعمال نفوذ در آن بویژه از مجاری خارج از دستگاه‌های مسئول دولتی، به هیچ عنوان قابل پذیرش نمی‌باشد. بدیهی است مسئولیت پذیرش دخالت‌های فوق الذکر در انتصابات، تغییر و جابجایی مدیران اجرایی در تمامی‌سطوح مدیریتی بر عهده مسئول مربوطه بوده و دولت به هیچ عنوان در این خصوص اغماض نخواهد کرد.

  7. ازنمایندگان می خواهم که دربعضی ازمواردتخصصی مانند آموزش وپرورش دخالت نکنندموقعی که مردم ازشماکارمیخواهنداعلام میدارید که وظیفه ماقانونگذاری است ولی وقتی عزل ونصبی انجام شود دادتان درمیایدحالامانمیدونیم کدوم یک ازحرفهایتان راقبول کنیم حتماعزل ونصب های گذشته راندیده بودیدیاچشمتان رادردولت گذشته بسته بودیدخواهشابریدتوهمون کاری که بایددخالت کنیددخالت نمائید

  8. حضرت آیت الله طبرسی در آذر ماه سال 92 در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار و نمایندگان مجلس اظهار داشت : برای خدمتگزاری برنامه مدون و کاملی تعریف و نسبت به رفع نیازمندی‌های استان اولویت‌بندی شود.
    نمایندگان از قدرتی که دارند برای رفع مشکلات کلان استفاده نمی‌کنند. نماینده مجلس که نباید وقتش را در عزل و نصب‌ها به کار گیری کند و دخالت در انتصاب‌ها در شان نماینده مجلس نیست.

  9. با تشکر از حاج آقاقاسمی مدیر کل محترم به نظر من عزل ونصب حق یک مدیر کل است وتا کنون هم خیلی دیر عمل کرد ومی بایست زودتر از این تغییرات در آموزش وپرورش استان وکشور رخ می داداین امر ربطی به نماینده مجلس ندارد مگر آقایان تغییر وتحول اتوبوسی ویک هفته ای دولتهای قبلی را ندیدند که الان بیدار شدند.دست مریزاد جناب آقای قاسمی مدیر کل محبوب ودوست داشتنی

  10. آفرین برسیدعزیز ومحبوب. بااینکه داری به استانداری می روی ولی وفاداری خودت رابه اداره کل آموزش وپرورش نشان دادی.

  11. ضمن حمایت از مطالب بر حق جناب آقای فاطمی عزیز به آقای مقیمی نماینده محترم بهشهر،نکا و گلوگاه عرض می کنم مگر زمانی که شما جناب آقای قاسمی رو از مدیریت آموزش و پرورش بهشهر گرفتید ایشان نیروی ارزشی و برادر دو شهید نبودند که الان دارید فریاد می زنید که نیروی ارزشی رو از مدیریت بهشهر گرفتند؟اصلا بر چه اساسی انگ ناکارامدی به این مدیر ارزشی می زنید؟تازه من فکر می کنم با توجه به نارضایتی عموم فرهنگیان عزیز بهشهری زودتر از اینها باید نسبت به تعویض مدیریت آموزش این شهرستان اقدام می شد.ضمنا جناب آقای قاسمی عزیز لطفا نسبت به تغییر مدیر آموزش و پرورش نکا هم زودتر اقدام کنید که همکاران نکایی هم مدت هاست در انتظار این تغییرند.

  12. احسنت براستاددکتر سیدرضافاطمی . الحق که توامید ماآملی هستی. مگرمیشود که شماحرفی رابزنید وارزشمندنباشد مطمئن هستم که شما تااز ناعدالتی نرنجی دست به چنین کاری نمی زدی . حتمایک ناعدالتی رادراین موضوع دیدی ودست به کارشدی.

  13. آقای فاطمی پست جدید رابه شما تبریک می گویم

  14. دم ابوالقاسم گرم. استفاده هاکردمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *