تند باد در آسمان سیاست بازان ، نقد سیف به سخنان وزیر اقتصاد ، و قانون کمک به مشمولان فراری از مهمترین محورهای صرفا جهت اطلاع این هفته است .

 

سردار کمالی جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح این هفته اعلام کرد مشمولان غایب می توانند با پرداخت 20 تا 50 میلیون تومان خدمت خود را بخرند !

 

به قول نجف زاده این یعنی آنهایی که با سرد و گرم سربازی ساختند که به کشورشون خدمت کنند نمی گن حالا کاش ما هم پولدار بودیم .کاش ما هم جزو فرادستان بودیم؟

 

=============

 

در برنامه این هفته تصویری پخش شد از یک سارق تراکتور که پلیس ، این سارق رو با مال باخته تراکتور رو در رو کرد . اما نکته جالب این بود که اصطلاحا جای این دو عوض شده بود و آقای دزد با لحنی طلبکارانه میگفت آره من دزدیدم ! آره من بردم . نوکرتم . تموم شد ؟

 

————————————————

 

آسمان سیاست بازان وسیاست سازان چند هفته ای صاف وآرام بود که ناگهان تند باد کلماتی چون آدمهای تازه به دوران رسیده و منتقدان فاسد از یک طرف وحرفها و تیترهایی مثل اعتدال کاریکاتوری ؛ و نوازشهای تدبیر بر تن مخالفان ؛ ارامش را برهم زد . نکند مثل دورانهایی نه چندان دور ، آدمهایی نه چندان ناشناس ،دعوای حیدری نعمتی راه بیندازند تا برخی حقایق و واقعیتها در گرد وغبار این هیاهوهای بی ثمر از چشم ملت دور بماند …

 

—————————–

 

مردی که یک شبه ثروتمند شد!

 

در روزها وشبهایی که با توجه به شیب ملایم قیمت تخم مرغ ونان وروغن ،خوردن املت کم کم به نشانه اشرافیگیری تبدیل می شه یک مرد خوشبخت در شهرستان بیرجندمرغش تخم سه زرده می ذاره . توجه فرمودید سه زرده

 

==============

 

قابل توجه همه سمیناریون !

 

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی این هفته در همایش مبارزه با فساد گفت اولین کار این است که دیگر از این همایشها برگزار نکنیم .

 

احتمالا علی آقا جزو معدود کسانی بود که در عرض چند ساعت معنای پی نوشت رهبری به همایش را خوب گرفته بود . ان شاءالله بقیه هم دیر یا زود بگیرند به خصوص این قسمت پی نوشت رهبری بر نامه معاون اول رئیس جمهور رو که گفته بودند :چرا اقدام قاطع واساسی انجام نمی گیرد که نتیجه را همه به طور ملموس مشاهده کنند.توقع من از اقایان محترم این است که چه با سمینار و چه بدون ان تصمیمات قاطع وعملی بدون هرگونه ملاحظه ای بگیرند و اجرا کنند.

 

============

 

وزیر اقتصاد چند روزپیش از سوء استفاده 12 هزار میلیارد تومانی حرف زد . مونده بودیم ماجرا چیه که رئیس کل بانک مرکزی یک اصلاحیه جانانه زد به حرفهای طیب نیا –

 

آقای سیف گفت کل مبلغ سوءاستفاده شده هفتاد میلیارد بوده .

 

متوجه شدید ؟ در یک پروسه دوازده هزار میلیاردی هفتاد میلیارد سوءاستفاده شده . یعنی جناب طیب نیا یک اشتباه کوچولو کرده و70 میلیارد رو ، صد و هفتاد برابر کرده .

 

حالا خوبه وزیراقتصاد رو می شناسیم وگر نه درباره قصد وغرضش از این سیاه نمایی کلی فکرهای بد بد می کردیم.

 

==========

 

وقتی می دانیم هر سال نزدیک یک میلیون عاشق ، بار سفر می بندند و اربعین می روند به زیارت ارباب ، چرا از قبل به فکر نیستیم که زائران ابا عبدالله این همه ، این همه دچار مشکل نشوند ؟! چندین و چند سازمان عریض و طویل مگر برای همین مواقع وهمین کارها به وجود نیامده اند ؟! حالا خدا را شکر که مردم بی اعتنا به این مشکلات -همچنان وهمیشه عاشقند عاشق پسر فاطمه .السلام علیک یا ابا عبدالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *