یدالله اکبرزاده فرماندار آمل با اشاره به اینکه دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هم اکنون توطئه های شوم خود را طرح ریزی کردند، گفت: اهمیت انتخابات امسال با سالهای گذشته تفاوت کرده و بسیار مهم است زیرا همه تلاش دشمنان این است که تفکر تقلب را برنامه ریزی کنند که مسئولان باید هوشیار باشند تا همه ابزار لازم برای برگزاری انتخابات آماده و مهیا شود.
فرماندار آمل گفت: برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد 334 شعبه در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.
یدالله اکبرزاده اظهار داشت: از این تعداد 120شعبه اخذ رای برای آمل، 93 شعبه برای بخش مرکزی، 92 شعبه برای بخش دابودشت و 22 شعبه برای لاریجان تعیین شده است.

وی به آمادگی آمل برای برگزاری رایانه ای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با هماهنگی و برگزاری جلسات متعدد، میزان آمادگی این شهرستان و زیرساختهای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

فرماندار آمل اضافه کرد: در این خصوص تمهیدات لازم برابر با ماده 11 قانون انتخابات که همه دستگاههای اجرایی را ملزم به  تامین کامپیوتر و نیروهای انسانی می کند، همه اقدامات و هماهنگی های لازم برای آن در شهرستان صورت گرفته است.

اکبرزاده، فراهم کردن فضای حداکثری برای حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید با این هدف در شهرستان برنامه ریزی کرد.

وی تاکید کرد: هیچ فردی حق ندارد از امکانات دولتی برای دفاع از نماینده ای خاص استفاده کند تا حق دیگران ضایع شود.

فرماندارآمل تصریح کرد: همه افرادی که از سوی شورای نگهبان تائید شدند، قابل احترام بوده که  باید حق وعدالت برای همه افراد به طور مساوی رعایت شود و به گونه ای نباشد که هر فردی بخواهد از نفوذ خود در دستگاههای اجرایی استفاده کند.مهر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *